اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی: گفتمان جهادی باید حفظ و نشر شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر چه باب شهادت بسته شده، اما باید آن رشادت ها و گفتمان جهادی حفظ و نشر یابد.

استاندار خراسان‌جنوبی: گفتمان جهادی باید حفظ و نشر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی در دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: ما اقتدار کشور و پیشرفت های آن را مدیون ازخود گذشتگی های ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی تصریح نمود: این که ایران به عنوان کشوری مقتدر و توانمند در دنیا حرف اول را می زند و شاهد صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان هستیم، همه و همه به واسطه مجاهدت های شهداست.

به گفته وی؛ یکی از مهمترین علل مخالفت سردمداران کفر و تلاش هاشان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همین رشادت های ایثارگران می باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مطالعه تاریخ نشان می دهد روزی هر گوشه سرزمین مان در اختیار یک کشور بود اما الان بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب ، یک وجب از خاک کشور در دست دشمن نیست و ما ذره ای از آرمان هایمان عقب نشینی نکرده ایم.

قناعت تأکید کرد: با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جمهوری اسلامی ایران توانسته فضای جهادی را به عنوان یک مدل و الگوی ویژه به گروه های مقاومت و منطقه صادر کند.

وی متذکر شد: ما باید در داخل کشور، حواس مان باشد و دچار غفلت نشویم تا جایگاه معنوی ایثار شهادت کمرنگ نشود.

به گفته وی؛ نکته قابل تأمل این است که برخی روشنفکرمآبان می خواهند بگویند آن دوران تمام شده و دوران دفاع مقدس باید کنار گذاشته شود.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان داشت: وظیفه ما در قبال آنها که از جان و همه هستی خود برای دفاع از میهن گذشتند، بسیار سنگین است.

قناعت با تأکید بر این که کمبود اعتبار نباید بهانه ای برای ادای وظیفه مان در این مسیر باشد، اظهار داشت: کار برای شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند است و ما در حد توان مان کمک می کنیم تا عملیات اجرایی آن تعداد از یادمان های شهدای گمنام مانده، اجرا شوند.

«غلامرضا فلاحی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: به موضوع پروژه باغ موزه دفاع مقدس به جهت نگاه ویژه استاندار وقت، طی یک سال گذشته ، توجه خاصی شده است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های باغ موزه دفاع مقدس استان و موزه استکبارستیزی طبس، اعتبار و نگاه ویژه ای را می طلبد.

در پایان این دیدار، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی حکم انتصاب جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به عنوان رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان و پیام تبریک انتصاب استاندار از سوی سرتیپ کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور را اهدا کرد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول