اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ایجاد 37 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری توسط کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در طول 43 سال گذشته از زمان تشکیل این نهاد تا به امروز ایجاد 37 هزار و 300 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

ایجاد 37 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری توسط کمیته امداد

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در طول ۴۳ سال گذشته از زمان تشکیل این نهاد تا به امروز ۳۷ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ شغل دیگر ایجاد شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این میزان اشتغال را برای سال آینده به سه برابر افزایش دهیم.

محمدی با بیان اینکه در حوزه مسکن از زمان تاسیس کمیته امداد تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته‌ و یا خریده‌ایم و همچنین ۳۷ هزار و ۳۰۰ مسکن را تعمیر و یا بازسازی کرده‌ایم، عنوان کرد: این میزان خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر امسال ۳۵۰ مورد جهیزیه و ۱۲۵ دستگاه وسایل ضروری منزل به مددجویان امداد چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود، توضیح داد: همچنین ایجاد ۵۵۰ طرح اشتغالزایی، ۳۲۵ مورد آموزش و ایجاد ۱۷۵ مورد شغل از طریق بنگاه‌های کاریابی همزمان با این ایام مبارک در استان کلید خواهد خورد.

محمدی گفت: همچنین در به مناسبت ایام دهه فجر کلنگ ساخت ۲۵ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان‌های مختلف استان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول