اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توجه به اقتصاد فرهنگی منجر رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: توجه به اقتصاد فرهنگی منجر به رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود.

توجه به اقتصاد فرهنگی منجر رونق تولید کالاهای فرهنگی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت عصر امروز در اختتامیه جشنواره کالاهای فرهنگی استان گلستان به نام «جشنواره فیروزه‌ای» اظهار کرد: این جشنواره نمونه‌ای از حمایت و تصویت کالای ایرانی با رعایت ظرافت‌های فرهنگی در پهنای گستره ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: عروسک‌ها و نمادهایی که در این جشنواره به عنوان اثر ارائه شده سرشار از فرهنگ و سنت خانواده ایرانی و اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر اساس وظیفه به این قبیل رویدادها روی می‌آورد و این مراسم خاتمه کار نیست و باید دست به دست هم دهیم تا چنین اقداماتی در عرصه عمل ادامه داشته باشد.

رعیت گفت: نکته بسیار مهم در داوری آثار جشنواره به موضوع اقتصاد فرهنگی نیز توجه شد که بتوانیم راهکار و مسیری را دنبال کنیم که آثار فرهنگی جای خود را در سبد خانوار باز کند تا در نتیجه آن شاهد رونق اقتصاد کاراهای فرهنگی در استان و کشور باشیم.

وی اضافه کرد: آگاهی بخشی عمومی به این کالاها و تولیدات وظیفه نهادهای دولتی از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار تلاش‌های تولیدکنندگان و فعالان فرهنگ و اقتصاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: ما در تلاشیم مسیری را برای رشد کالاهای فرهنگی پیش بگیریم که حداقل برای یک سال پیش‌رو در کنار هم بتوانیم به هدف مشترک برسیم و در این مسیر همت مضاعف داشته باشیم.

رعیت گفت: امروز زمان افزایش احساس مسوولیت و تلاش مضاعف در تمام عرصه‌ها است و امیدوارم بتوانیم با بهره‌گیری از توان جوانان در این مسیر موفق باشیم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول