اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فجر از پانزدهم بهمن در اصفهان

از پانزدهم تا ۲۲ بهمن ماه آثار چهلمین جشنواره کشوری فیلم فجر در سالن‌های ساحل، فلسطین و سیتی سنتر اکران می‌شوند. بلیط فروشی امسال نیز همانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود.

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فجر از پانزدهم بهمن در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، ۶ فیلم بلند ویدئویی تولیدی استان در کنار آثار ارائه شده در چهلمین جشنواره کشوری فیلم فجر امسال از پانزدهم لغایت ۲۲ بهمن ماه در سالن‌های ساحل، فلسطین و سیتی سنتر اکران می‌شوند.

معتمدی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است، ادامه داد: علیرغم  واکسیناسیون عمومی و کاهش مبتلایان به ویروس کرونا، جشنواره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های سازمان سینمایی کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  افزود: جدول زمان اکران فیلم‌ها و نحوه تهیه بلیط متعاقباً اعلام خواهد شد؛ همچنین با توجه به سنوات گذشته پیش‌بینی‌های ما این است که از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد، بنابراین تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

به گزارش فارس،  بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی امسال نیز همانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره که به زودی اعلام خواهد شد، مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول