اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  گروههای توان خواه

افتتاح دو خوابگاه دانشجویی دخترانه در بوشهر با ظرفیت 424 نفر توسط ستاد اجرایی فرمان امام

دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح دو خوابگاه دانشجویی دخترانه در بوشهر با ظرفیت 424 نفر توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرنگار گروه‌های توان خواه خبرگزاری فارس، صبح امروز (چهارشنبه) آیین افتتاح و تحویل خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در دانشگاه‌های خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد  با اعلام این خبرگفت: این خوابگاه‌ها در شهرستان بوشهر و با زیربنای ۹۷۰۰متر مربع و با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان ساخته شده است.  

حمیدرضا علیان‌زادگان افزود: یکی از حوزه‌هایی که ستاد اجرایی فرمان امام درسالهای اخیر به آن ورود کرده ، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی است. عملیات ساخت ۱۴ خوابگاه دخترانه دانشگاه‌های سراسر کشور با ظرفیت ۳۰۹۶ نفر از سوی این بنیاد آغاز شده که شامل ۵ خوابگاه در مجموعه وزارت بهداشت و ۹ خوابگاه در مجموعه وزارت علوم بوده است.
 
وی ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی ۸ خوابگاه به پایان رسیده که از این تعداد ۵ خوابگاه شامل خوابگاه دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، دانشگاه شهرکرد، علوم پزشکی دامغان، سراسری سنندج و سراسری ارومیه به بهره‌برداری و افتتاح رسیده و هم اکنون ۲ خوابگاه دیگر شامل دانشگاه خلیج فارس بوشهر و علوم پزشکی بوشهر با ظرفیت ۴۲۴ نفر و زیربنای ۹۷۰۰ مترمربع با هزینه به روز شده بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: این خوابگاه‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین استاندارد‌های فنی طراحی و ساخت خوابگاهی از لحاظ طراحی سازه‌ای و معماری و همچنین طراحی فضا‌های داخلی و سرانه‌های مربوط ساخته شده و شامل امکاناتی مانند اتاق مطالعه، نمازخانه، اتاق تلویزیون، سالن‌های ورزشی و رایانه، آشپزخانه، بهداری، اتاق مهمان و سالن ملاقات برای رفاه و بهره‌برداری دانشجویان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول