اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انقلاب، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه | در دولت‌های اصلاحات، کارگزاران و اعتدال خدمت به محرومان کمرنگ شد

نماینده طبس در مجلس هشتم گفت: در دولت‌های اصلاحات، کارگزاران و اعتدال آسیب‌هایی به کشور و جامعه وارد شد و خدمت صادقانه‌ به مردم و محرومان کمرنگ شد.

انقلاب، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه | در دولت‌های اصلاحات، کارگزاران و اعتدال خدمت به محرومان کمرنگ شد

محمدکریم عابدی نماینده مردم طبس در مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اشاره به نامگذاری چهارمین روز از دهه فجر امسال با عنوان « انقلاب اسلامی؛ معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه» گفت: یکی از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی ایجاد معنویت و بصیرت در فضای عمومی جامعه و همچنین خدمت صادقانه مسئولان به مردم است.

وی افزود: ما به ویژه در ابتدای سال‌ پیروزی انقلاب شاهد یک فضای معنوی در جامعه و خدمت صادقانه به مردم بودیم که نمونه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توان در دولت شهید رجایی مشاهده کرد.

نماینده مردم طبس در مجلس هشتم اظهار داشت: خدمت به محرومین در قالب طرح‌ها و برنامه‌ها تحت عناوین مختلف برای محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های دولت‌ها پس از پیروزی انقلاب برای مردم است.

عابدی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه پس از گذشت سال‌ها این خدمت صادقانه به مردم و معنویت‌ها دچار انحراف شد و ما اوج این انحرافات را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دولت‌های کارگزاران، اصلاحات و دولت آقای روحانی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: در این دولت‌ها نه تنها معنویت کم شد، بلکه کلا معنویت از بین رفت و این دولت‌ها درواقع سیستم لیبرالیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌ مبنای کار خود قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کردند.

نماینده مردم طبس در مجلس هشتم اظهار داشت: مردم ما به خوبی این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌ در ذهن خود دارند که از نظر اقتصادی و معیشتی و دیگر موارد، در دولت‌های اصلاحات و کارگزاران و اعتدال که آسیب‌هایی به کشور و جامعه وارد شد و نه تنها خدمت صادقانه‌ به مردم و محرومان کمرنگ شد، بلکه بر رنج مشقت مردم نیز افزوده شد.

عابدی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در ادامه مسیر انقلاب و در دولت فعلی و دولت‌های بعد این خدمات صادقانه به مردم را پررنگ‌تر از قبل شاهد باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول