اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دخالت نابه‌جای برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها/ تاثیر دخالت‌های بی‌مورد در بررسی صلاحیت انتخابات آینده

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان در مورد گزارش‌های موجود در زمینه دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها گفت: متاسفانه گزارش‌هایی از دخالت نابه‌جای برخی نمایندگان استان در مجلس در عزل و نصب‌ها به دفتر نظارت استان واصل شده است.

دخالت نابه‌جای برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها/  تاثیر دخالت‌های بی‌مورد در بررسی صلاحیت انتخابات آینده

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد با بیان اینکه دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف توصیه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی، از جمله دخالت آنان در عزل و نصب مدیران اجرایی که می‌تواند زمینه بروز فساد و سهم خواهی را فراهم کند از آسیب‌های جدی نمایندگان مجلس و خلاف توصیه‌های صریح مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم است.

* دخالت‌های بی‌مورد و خارج از چارچوب‌های قانونی در بررسی صلاحیت افراد مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت

وی تصریح کرد: هرگونه سهم‌خواهی نمایندگان مجلس و فشار بر مدیران استانی، مغایر با اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی و همچنین مغایر استقلال قوا از یکدیگر است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان در مورد گزارش‌های موجود در زمینه دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها گفت: متاسفانه گزارش‌هایی از دخالت نابه‌جای برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب‌ها به دفتر نظارت استان واصل شده که به طور قطع این قبیل دخالت‌های بی‌مورد و خارج از چارچوب‌های قانونی در بررسی صلاحیت افراد مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول