اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وودبال کرمانشاه در جایگاه نخست کشور

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: وودبال کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی دارد، همواره بین سه استان اول کشور بوده‌ایم و در منطقه غرب کشور هم در جایگاه نخست قرار داریم.

وودبال کرمانشاه در جایگاه نخست کشور

الهام اکبری رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هیأت گلف استان آذرماه ۱۴۰۰ برای جذب حداکثری علاقمندان به رشته وودبال یک دوره کارگاه آموزشی که به نوعی طرح استعدادیابی و آموزش مقدماتی محسوب می‌شود را در دو رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا طی مدت دو روز و با حضور مربی بین المللی فدراسیون گلف در کرمانشاه برگزار کرد.

وی گفت: کارگاه آموزشی مذکور با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های مختلف استان برگزار شد، در پایان این دوره، تجهیزاتی نیز در اختیار شهرستان‌ها قرار دادیم تا به‌صورت حرفه‌ای این رشته را در شهرهایشان آغاز کنند.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه  وودبال کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی دارد، ادامه دارد: همواره بین سه استان اول کشور بوده‌ایم و در منطقه غرب کشور هم در جایگاه نخست قرار داریم.

اکبری تصریح کرد: بدست آوردن این جایگاه درحالی است که طی سال‌های گذشته بدون داشتن هیچ زیرساختی و با دست خالی ورزشکار تربیت کرده‌ایم و در طی برگزاری کارگاه آموزشی وودبال که ورزشکاران ما خوش درخشیدند، رییس کمیته آموزش انجمن وودبال کشور رسما از استان کرمانشاه برای حضور در چالش مهارتی(اسکیل چلنج) دعوت بعمل آورد.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه با ۱۱ نفر ورزشکار خانم و یک نفر ورزشکار آقا در چالش مهارتی وودبال شرکت کرد.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مهبد جوکار  ۷ ساله از کرمانشاه که مقام اول آقایان زیر ۱۸ سال را کسب کرد، جوان‌ترین ورزشکار و به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شد.

اکبری ابراز کرد: احسان اکبری به عنوان نماینده انجمن وودبال کشور بر رعایت دقیق نکات فنی و حسن برگزاری چالش مهارتی در استان کرمانشاه نظارت داشت.

نتایج به شرح ذیل اعلام شد:

آقایان زیر ۱۸ سال
مهبد جوکار  مقام اول کرمانشاه

بانوان زیر ۱۸ سال
نازنین صفری مقام اول کرمانشاه
مهدیس نادری مقام دوم کرمانشاه

نتایج تیمی:
تیم کرمانشاه  زیر ۱۸ سال مقام اول
بانوان ۱۸ تا ۳۰ سال
فائزه استوار  مقام دوم کرمانشاه
زینب حیدری کرجی و مژگان سالاری مشترکا مقام سوم  کرمانشاه

نتایج تیمی:
تیم ۱۸-۳۰ سال بانوان کرمانشاه مقام اول

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول