اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می‌شود

پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور و با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به‌عنوان نماد اصلی هویت ملی در هرمزگان اجرا می‌شود.

پویش «پرچم افتخار – سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پویش «پرچم افتخار ـ سرود افتخار» به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به‌عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروه‌های سرود و اجرای سرودهای انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

پوشش رسانه‌ای اقدامات ذکر شده در سطح استان، انتشار اقدامات، تصاویر و ویدئوهای مربوطه در رسانه‌ها به ویژه اقدامات استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و استان‌ها در فضای مجازی و تأمین منابع مالی از طریق برنامه‌های سالانه رسانه‌ای و هماهنگی با دفتر برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات و تحول اداری از اهم اقدامات مرکز رسانه است.

اقدامات استانی شامل اجرای پویش پرچم افتخار با هشتگ #پرچم_افتخار است و اقدام اصلی نیز ترویج نصب پرچم سر در خانه‌ها و اماکن عمومی و تهیه حدود هزار عدد پرچم ایران با ابعاد ۷۰*۱۲۰ توسط استان و هدیه دادن به‌صورت پستی، به لیست برگزیدگان که تا پایان دهه فجر به‌صورت روزانه برای برگزیدگان ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم عدد ۱، جهت ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سردر خانه‌ها عدد ۲ و جهت ارسال عکس و فیلم و عکس و تصاویر منتخب مردم برای شرکت در پویش سرود افتخار عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند. لیست ثبت‌نام افراد برگزیده در اختیار استان و لینک ثبت‌نام برای افراد برگزیده ارسال می‌شود و هر روز به ۱۰ نفر به قید قرعه هدایای پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول