اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اکران ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در کرمانشاه/ سینماها باجدیدترین تجهیزات سینمایی مجهز شدند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سه سینمای آزادی‌؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.

اکران ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در کرمانشاه/ سینماها باجدیدترین تجهیزات سینمایی مجهز شدند

محمدجواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه چهلمین جشنواره فیلم فجر سینماهای تحت پوشش حوزه هنری در شهر کرمانشاه به بروزترین سیستم‌های سینمایی مجهز شدند.

وی افزود: باتوجه به حمایت‌های مدیرعامل موسسه بهمن سبز به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان سیستم‌های صوت و تصویر دو سینمای آزادی و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه ارتقا یافت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه افزود: جشنواره فیلم فجر بزرگ‌ترین رویدادهنری کشور است و ما همواره این دغدغه را به‌منظور ارتقا تجهیزات فنی سینما را داشتیم که خوشبختانه این مهم محقق گردید و سیستم‌ها به بروزترین مدل مجهز شدند.

کنجوری با بیان اینکه پردیس سینمایی آزادی تنها سینمای استان است که از سیستم صوت دالبی چندکانال و تصویر لیزری بهره‌مند است، افزود: ان‌شاءالله امسال نیز با بهترین کیفیت در خدمت همشهریان هنردوست خواهیم بود.

وی در پایان، تصریح کرد: در این دوره ۱۷ فیلم سودای سیمرغ در شهر کرمانشاه در دوسانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سه سینمای آزادی‌؛ فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد و زمان بلیت فروشی اینترنتی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول