اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از 20 پروژه بنیاد مسکن در ایام دهه فجر/وام مسکن روستایی 200 میلیونی می‌شود

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه از ۲۰ پروژه در ایام دهه فجر بهره برداری خواهد شد، گفت: این طرح‌ها عمدتا در راستای اجرای طرح هادی، زیرسازی و جدول گذاری روستاها، احداث پل و آسفالت معابر بوده که بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره‌برداری از 20 پروژه بنیاد مسکن در ایام دهه فجر/وام مسکن روستایی 200 میلیونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرهاد باقرپور در بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن  در مازندران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بازدید از پروژه‌های استان مازندران در بخش‌های مختلف شهری و روستایی و نیز دو شهر رامسر و نور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از ۲۰ پروژه در ایام دهه فجر بهره برداری خواهد شد، گفت: این طرح‌ها عمدتا در راستای اجرای طرح هادی، زیرسازی و جدول گذاری روستاها، احداث پل و آسفالت معابر بوده که بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: در حوزه ساخت مسکن قریب به ۷۸۰ مسکن در حال احداث وجود دارد که اجرای ۵۷۰ واحد آن از محل طرح اقدام ملی صورت گرفته است.

این مسؤول از افتتاح یکصد و چهل هزارمین مسکن روستایی خبر داد، افزود: از ۸ هزار متقاضی وام مسکن روستایی، ۲هزار و ۵۰۰ نفر به بانک‌ها معرفی شدند و آمادگی معرفی به بانک ۵ هزار و ۵۰۰ متقاضی دیگر را نیز داریم.

باقرپور تأکید کرد: تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله در دستور کار قرار دارد.

*تهیه طرح هادی در ۲ هزار و ۴۵۰ روستای مازندران

همچنین در ادامه جلسه علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن مازندران بیان کرد: در استان مازندران ۳هزار و ۲۰۰ روستا وجود دارد که ۲هزار و ۴۵۰ روستا بیش از ۲۰ خانوار دارند  و برای ۲هزار و ۴۵۰ روستا طرح هادی تهیه شده است و در یک هزار و ۱۲۹ روستا طرح هادی در ۲ فاز اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد :در روستاهای بالادست کوهستانی که امکان عقب نشینی وجود ندارد در حد روان سازی کار انجام شده و اجرای طرح هادی سبب ایجاد ارزش افزوده در روستاها شده است.


در پایان مراسم نیز  معارفه معاون  پشتیبانی بنیاد مسکن استان مازندران با حضور باقرپور انجام و از زحمات آقای  احمد سلیمانی معاون پشتیبانی سابق تقدیر و آقای سیدضابط باقری به‌عنوان معاون پشتیبانی جدید منصوب و حکم انتصاب وی تحویل شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول