اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کتابخانه سیار «پیک دانایی6؛ یادبود سردار شهید نورعلی شوشتری» افتتاح شد

همزمان با نخستین روز دهه فجر، کتابخانه سیار «پیک دانایی 6؛ یادبود سردار شهید نورعلی شوشتری» با حضور خانواده سردار شهید نورعلی شوشتری افتتاح شد.

کتابخانه سیار «پیک دانایی6؛ یادبود سردار شهید نورعلی شوشتری» افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با نخستین روز دهه فجر، کتابخانه سیار «پیک دانایی ۶؛ یادبود سردار شهید نورعلی شوشتری» با حضور خانواده سردار شهید نورعلی شوشتری افتتاح شد.

محسن داوری سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد در مراسم این افتتاح گفت: باعث افتخار است که اولین روز از ایام الله دهه فجر را به نام و یاد شهیدی آغاز می کنیم که در اقتدار، پایداری و وحدت نظام جمهور اسلامی ایران نقش به سزایی ایفا کرده است.

وی افزود: سردار شهید نورعلی شوشتری در زمان حیات خود و پس از شهادت، باعث برکت بوده است.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: در اولین روز از ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح کتابخانه سیار به عنوان یکی از  خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اجرای عدالت فرهنگی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد مقدس هستیم که به نام و یاد سردار پرافتخار و شهید رهبر، نورعلی شوشتری مزین است.

وی افزود: این کتابخانه ، ششمین کتابخانه سیار در استان خرسان رضوی است که از محل تملک دارایی ها و مشارکت مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است. کتابخانه های سیار با حضور در روستاها و مناطق نقشه راه تعیین شده، ضمن ارائه خدمات کتابخانه ای، عاملی موثر در بوجود آمدن رویدادهای فرهنگی کتاب محور در این مناطق هستند و یکی از تأثیرات موثر و مفید بوجود آمده به واسطه حضور کتابخانه های سیار در مناطق مختلف ایجاد نشاط، امید، رضایمندی وشوق حضور مردم در فعالیتهای فرهنگی کتاب محور است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول