اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دهه فجر در سایه ولایت فقیه و حضورهوشمندانه ملت انقلابی بوجود آمد

فرمانده سپاه بندرخمیر گفت: دهه فجر در سایه ولایت فقیه و حضورهوشمندانه ملت انقلابی بوجود آمد.

دهه فجر در سایه ولایت فقیه و حضورهوشمندانه ملت انقلابی بوجود آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پاسدار حمید کمالی فرمانده سپاه ناحیه بندرخمیر با گرامیداشت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر اسلامی از برجسته‌ترین ایام تاریخ معاصر ایران اسلامی است که در سایه امام عظیم الشان و حماسه حضور ملت مومن وفداکار ایران اسلامی به ارمغان آمد.

وی به ثمر نرسیدن انقلاب‌های دیگر کشورها را نبود ولایت فقیه و رهبری در رأس آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره) توانست پایه‌های حکومت 2500 ساله طاغوت را از بن برکند و ملت را از ذلت به اوج قدرت برساند و انقلاب اسلامی را به یک انقلاب جهانی تبدیل سازد.

فرمانده سپاه بندرخمیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که در راه حرّیت و استقلال انقلاب اسلامی از سرمایه‌های دنیوی دست کشیدند، عنوان داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای نشان دادن عظمت غیرت دینی و انقلابی ملت ایران در پیروی از ولی فقیه آگاه و فرزانه تا توانمندی و اقتدار خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به نمایش بگذارد.

سرهنگ کمالی ادامه داد: در شرایطی که هویت فرهنگی و اعتقادی مسلمانان به خصوص ملت مسلمان ایران تحت غارت و هجوم دنیای غرب قرار گرفته و همه برنامه‌ها و سناریوهای فرهنگی دشمن مبتنی بر محو فرهنگ و ارزشهای اسلامی در جامعه ایرانی استوار بود، امام خمینی (ره) با انقلاب شکوهمند خود روح آگاهی و آزادی خواهی و عدالت طلبی و اسلام خواهی را در پیکره این ملت احیا کرد.
 
 فرمانده سپاه بندرخمیر با بیان اینکه معمارکبیر و بنیان گذار انقلاب با فتح قلبها توانست پرچم مقدس انقلاب اسلامی به اهتزاز درآورد، تصریح کرد: در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن جشن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح قرارگاه‌های تحول محلات شهرستان با موضوعات فرهنگی تبلیغی، ورزشی، بصیرتی و روشنگری و... در شهرستان بندرخمیر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول