اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۰۰ نفر با اجرای پروژه‌های دهه فجر در دهلران صاحب شغل می‌شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با افتتاح 42 پروژه در ایام دهه فجر برای 100 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

۱۰۰ نفر با اجرای پروژه‌های دهه فجر در دهلران صاحب شغل می‌شوند


لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اینکه در دهه فجر ۴۳ پروژه در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود، گفت: این پروژه‌ها برای بیش از ۱۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد ۳۵ پروژه بهره برداری و هشت پروژه کلنگ زنی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی هستند.

فرماندار ویژه دهلران خاطر نشان کرد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های ملی، استانی و نفت هزینه شده است.

صادقی ادامه داد: این طرح‌ها در مجموع منجر به اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر شده اند.

ویگفت: حوزه جهاد کشاورزی هفت پروژه، بنیاد مسکن ۱۳، برق رسانی ۶، صنعت، معدن و تجارت ۴، عمران روستایی از محل دهیاری‌ها ۱۰، عمران شهری یک، ورزشی یک و در بهداشت و درمان نیز یک پروژه در دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شوند.

فرماندار ویژه دهلران دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات نظام و دولت به مردم برشمرد و گفت: مدیران در این ایام خدمات و اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

صادقی،کار و خدمت جهادی را از برنامه‌های دولت سیزدهم برشمرد و عنوان کرد: خدمتگزاران مردم در شهرستان باید با کار و تلاش مضاعف زمینه تسریع در خدمات رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را فراهم کنند.

او بر ضرورت هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم‌های دهه فجر با محوریت مردمی تاکید کرد و گفت: در این ایام دیدار‌های مردمی در شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول