اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

منافقین آرزوی ضربه زدن به انقلاب را به گور می‌برند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی کور خوانده‌اند که بتوانند به این انقلاب که با خون شهدای زیادی آبیاری شده و سربازان جان‌برکف دارد بخواهند ضربه بزنند؛ آنها بدانند که آرزوی خود را به گور می‌برند.

منافقین آرزوی ضربه زدن به انقلاب را به گور می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی الگوی کامل و چراغ هدایت، استکبارستیز به تمام معنا و امید مظلومان در برابر ظالمان بودند.

وی افزود: پیام انقلاب، وفاداری به اسلام، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، پاسداری از نظام اسلامی و وفاداری به خون شهدا و همچنین گسترش انقلاب اسلامی در جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان داشت: منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی کور خوانده‌اند که بتوانند به این انقلاب که با خون شهدای زیادی آبیاری شده و سربازان جان‌برکف دارد بخواهند ضربه بزنند؛ آنها بدانند که آرزوی خود را به گور می‌برند.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی نیز با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۲ سال با انواع دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها هرگز موفق نشدند چرخ انقلاب را از حرکت بازدارند و جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

وی افزود: مردم کشور همیشه در بزنگاه‌های تاریخی یار و یاور انقلاب بوده‌اند و از این انقلاب با جان و دل حفاظت کردند که وجود شهدا نشان‌دهنده این موضوع است.

به گزارش فارس در ادامه برنامه‌ها در دهه فجر در خمین از چندین طرح و پروژه در این شهرستان رونمایی شد.

در خمین ۶۴ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۵۵ پروژه افتتاحی و ۹ پروژه کلنگ‌زنی به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان است.

افتتاح پروژه بومگردی ۷ سواران خمین یکی از این پروژه‌هاست که از بزرگترین پروژه‌های بومگردی کشور است.

همچنین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بیت تاریخی امام خمینی (ره) نیز افتتاح شد.

افتتاح مسکن مددجویان با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، همچنین افتتاح مسکن خانواده دارای ۲ معلول در فرقهان و افتتاح خانه بومگردی در فرنق نیز از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان خمین بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول