اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ماجرای نمایش پرچم چین روی برج آزادی در شب پیروزی انقلاب اسلامی چیست؟

شب گذشته در آستانه شروع جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در یک ویدیو مپینگ پرچم کشور چین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی برج آزادی به نمایش گذاشته شد.

ماجرای نمایش پرچم چین روی برج آزادی در شب پیروزی انقلاب اسلامی چیست؟

به گزارش خبرنگار فارس، شب گذشته در آستانه شروع جشن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یک ویدیو مپینگ سوال برانگیز بر روی برج آزادی به نمایش درآمد. در این ویدیو مپینگ پرچم چین در کنار پرچم ایران به نمایش گذاشته شد. در حالیکه برج آزادی نماد روزهای مبارزه مردم در زمان رژیم ستمشاهی بود.

روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در واکنش به این نمایش، گفت: بنیاد رودکی با تعامل سفارت چین و انجمن دوستی ایران و چین اکران پرچم چین روی برج آزادی را انجام داده و شهرداری تهران در جریان این اکران نبوده است.

محمدجواد زمان آبادی مسؤول روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در توئیتی نوشت: از عجائب التصمیمات، یکی هم اینکه سالهاست سازه میدان آزادی در اختیار بنیاد رودکی است و محوطه میدان در اختیار شهرداری تهران، نتیجه؟ با صلاحدید بنیاد و تعاملش با سفارت چین، مپینگ پرچم چین در شب آغاز دهه فجر اکران می شود و ما هم مثل بقیه بهت زده تماشایش می کنیم.

 

 

این درخواست از طرف انجمن دوستی ایران و چین صورت گرفته و سازمان زیباسازی مجوزی برای نمایش این مپینگ در تاریخ 11 بهمن ماه صادر نکرده است. در حالی که تبلیغات در محیط شهری باید با مجوز سازمان زیباسازی صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول