اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تیم هنرهای فردی استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی گفت: تیم هنرهای فردی استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

تیم هنرهای فردی استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد

تیمور همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقات قهرمانی ورزش زورخانه‌ای و هنرهای فردی کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود که برترین‌های این رشته از استان مرکزی در مسابقات انتخابی مشخص و به این رویداد اعزام شدند.
وی افزود:مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی تحت عنوان  جام چهل و سومین فجرآزادی به میزبانی  استان خوزستان برگزار می‌شود.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی  بیان کرد: این مسابقات از 10 تا 15 بهمن ماه سال جاری با حضور ورزشکاران سراسر کشور و تحت نظارت فدراسیون متبوع اجرا می‌شود و برترین‌ها انتخاب خواهند شد که در همین راستا ورزشکاران هیات استان که از برترینهای استان بودند در قالب تیم منتخب به این رویداد اعزام و انشاالله با کسب مدال‌های رنگارنگ و دست پر برمی‌گردند.

همتی از حضور 11 ورزشکار و یک مربی و مرشد در این اردو خبرداد و گفت: بهزاد همتی هزاوه به عنوان مربی، سید پوریا توانگر به عنوان مرشد و مصطفی مفید میل سنگین100+، عباس مفخم میل سنگین 85 تا100، مهدی امینی میل سنگین 85-، سید محمد ابطحی نصیری سنگ100+، ابراهیم اکبری یاری سنگ 85 تا100، محمد حسین واحدی سنگ 85-، محسن مداحی چرخ تیز85+، مجید مسرور کباده 85-، حمیدرضا هادیان کباده 100+، سید علی حسینی میل بازی و افشین یوسفی تنها  کباده 85 تا 100کیلو گرم به عنوان ورزشکاران اعزامی این هیات نام برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول