اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

گلبانگ انقلاب در ساوه نواخته شد

همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به کشور زنگ انقلاب در ساوه و سراسر کشور نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در ساوه نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به کشور زنگ انقلاب در ساوه و سراسر کشور نواخته شد.

امام جمعه ساوه در این مراسم با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام راحل با مدیریت یک حرکت خدایی باعث بوجود آمدن این انقلاب شدند و فصل جدیدی از حکومت به شکل دینی را برای مردم به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه دهه فجر در اوایل انقلاب به عنوان ایام سرنوشت‌ساز شمرده می‌شد، افزود: در  روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه زمان، موانع را از سر راه برداشتند و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین علل پیروزی انقلاب وظیفه شناسی امام بود، بیان کرد: امام راحل با کرامتی که از قرآن آموخته بودند با ملت برخورد می‌کردند و توانستند این قیام بزرگ را رهبری کنند.

امام جمعه ساوه اضافه کرد: امام خمینی (ره) خود را شاگرد قرآن می‌دانستند و بیانات و سکناتشان قرآنی بود و با توجه به اینکه قرآن وعده پیروزی داده است، موفق شدند مردم را از ظلم و ستمی شاهنشاهی رهایی ببخشند.

وی با بیان اینکه هر کاری با اراده و حرکت جهادی و انقلابی عملیاتی می‌شود، گفت: در آن زمان برخی‌ها به امام می گفتند شما در مقابل این حکومت شکست خواهید خورد اما امام راحل فعل توانستن را به زیبایی صرف کردند و به همه ما آموختند که خواستن توانستن است.

رحیمی اضافه کرد: رزمندگان ما هم در ایام هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به همین فعل توانستند به دستاوردهای بزرگ برسند و برای اولین بار در تاریخ در جنگ هیچ بخشی از ایران جدا نشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول