اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تلاش برای جهاد امیدآفرینی در سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب و باید تلاش بیشتری در تبیین گام دوم انقلاب کرد، گفت: ما به‌دنبال جهاد امیدآفرینی هستیم و دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب است.

تلاش برای جهاد امیدآفرینی در سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، در نشست خبری با رسانه‌ها، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تبیین اهداف نظام جمهوری اسلامی جز اهداف مشترک است، ما در هر سال باید بدانیم که جایگاه جمهوری اسلامی در بحث خودآگاهی ملت چه جایگاهی است و دهه فجر بهترین فرصت در این موضوع است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه، مقام معظم رهبری فرمودند که حوادث نباید کهنه شود و از حافظه تاریخی ملت نباید پاک شود، گفت: این مسئله نیازمند آن است که ابتدا باید حوادث را بدانیم، بعد تحلیل کنیم.

شریف‌تبار بیان کرد: ما باید از بستر این رویداد فرهنگی استفاده کنیم تا اینکه نگاه و روایت‌های صحیح انقلاب اسلامی داشته باشیم تا مثل برخی کشورهایی که دچار اتفاق فراموشی تحولات شدند، کشور ما به این امر دچار نشود.

وی نقش‌آفرینی و قیام مردم را یکی از مهم‌ترین امر انقلاب دانست و گفت: هر جا این امر را کمرنگ دیدیم ضربه خوردیم، در نظام‌های سیاسی دنیا موضوع سرمایه اجتماعی صدر موضوعات است.

شریف‌تبار ادامه داد: مسئله دهه مبارک فجر که به‌دنبال آن هستیم روایت انقلاب و ابر روایت انقلاب است.ما به‌دنبال جهاد امیدآفرینی هستیم و دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب است.

این مسؤول بیان کرد: برنامه لیالی‌فجر و شب‌های انقلاب، در مساجد و هیأت‌ها در قالب گفت‌وگو و روایت‌ها برای تبیین در دستور کار است که  در این زمینه ۲۵ کمیته در با شورای هماهنگی تشکیل شد که دو کمیته آن به‌عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: یک کمیته قرآنی و دو کمیته انجمن و هیأت‌ها است که امسال یک ضمیمه دیگری اضافه کردیم در بحث بیانیه گام دوم انقلاب و باید تلاش بیشتری در تبیین گام دوم انقلاب کرد و فقط در حد یک نوشتار مکتوب نباشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: منطقه غرب استان باید نگاه بیشتری در سند توسعه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات برای قشر خواصی نیست سازمان برا همه اقشار و فعالان فرهنگی است و قرار است سامانه نظرات و پیشنهادات فرهنگی در سایت سازمان طراحی شود که فعالان ایده‌های خودشان را آنجا قرار دهند.

شریف‌تبار افزود: ما نخستین گروهی بودیم که بیانیه دعوت و حضور مردم را در راهپیمایی خواستار بودیم ولی هر مدلی که از سوی مسؤولان با توجه به شرایط فعلی تبیین شود برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول