اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس‌جمهور فقدان مادران شهیدان کارور و الحداد را تسلیت گفت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای، درگذشت مادر شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور و مادر شهیدان جمال، عادل و خالد الحداد را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور فقدان مادران شهیدان کارور و الحداد را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای، درگذشت مادر شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور و مادر شهیدان جمال، عادل و خالد الحداد را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان الحداد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم کوکب تقوی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر جمال، عادل و خالد الحداد، موجب تأثر خاطر گردید.

این نماد فداکاری و استقامت که با تأسی به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، با صبوری و بردباری فراق گرانبهاترین سرمایه زندگی خود را بر دوش کشید و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مدافع ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان بود، بی‌شک جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم قدرشناس خراسان رضوی و خانواده محترم آن مادر مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

همچنین متن پیام تسلیت آیت الله رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان کارور نیز به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه ایثار و مقاومت حاجیه خانم زینب تاج‌الدین مادر گرامی شهیدان والامقام حسن، محمدرضا و مرتضی کارور موجب تألم خاطر شد.

این مادر مومنه و فداکار با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر امنیت و استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم با ایمان شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول