اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی: انسجام و همبستگی، عامل پیش برنده در همه امورات است

استاندار خراسان جنوبی گفت: انسجام و همبستگی، عامل پیش برنده ما در همه امورات است که باعث توفیقات بیشتر ما می شود.

استاندار خراسان جنوبی: انسجام و همبستگی، عامل پیش برنده در همه امورات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان زیرکوه که با حضور نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان زیرکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر چه یک شهرستان، منسجم تر باشد و از بگو مگوهای سیاسی به دور باشد، پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که در این دوره جدید، بهترین فرصت برای کار و خدمت فراهم شده،ادامه داد: من به تمامی مدیرانی که مستقر می شونداین نکته را متذکر شده ام که از کارهای سطحی، زودگذر و مقطعی بپرهیزند.

به گفته وی؛ کار باید با حساب و کتاب بوده، تیمی مدیریت شود و با استفاده از مشاوره های درست و منطقی پیش برود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تأکیدات شخص رئیس جمهور، گفت: مدیران دولت سیزدهم باید با مدیریت جهادی، عزمی جدی در رفع مشکلات داشته باشند.

قناعت افزود: مدیر دولت سیزدهم با کار جهادی، تلاش و تکاپو، در دسترس بودن،پاکدستی، پاسخگویی به مطالبات مردم و... در رفع مشکلات اهتمامی جدی دارد.

وی ادامه داد: مردم ما به جهت بی کفایتی برخی مدیران داخلی و تحریم های ظالمانه تحت فشارند، لذا شایسته نیست مدیران در رفاه باشند.

استاندار با اشاره به ظرفیت های خراسان جنوبی، اظهار داشت: این ظرفیت ها به دلایلی همچون ناتوانی مدیران مورد بی مهری قرار گرفته است.

قناعت افزود: با تغییر و تحولاتی که در کشور رخ داد، دولت سیزدهم روی کار آمد که با نگاهی جدید، قرار است از ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده کند.

وی متذکر شد: تأکید ما به مدیرانی که منصوب می شوند این است که با برنامه ریزی دقیق، چشم اندازها را مدنظر داشته باشند تا دچار روزمرگی نشوند.

به گفته وی؛ در تعیین مدیران در این دوره جدید تأکید بر مصلحت های نظام و مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان‌جنوبی در ابتدای بیاناتش ضمن تبریک دهه فجر، یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: در تمام انقلاب های دنیا حتی انقلاب کبیر فرانسه و اکتبر روسیه که از انقلاب های شاخص جهان هستند، فقط انقلاب اسلامی است که در پیروزی آن همه مردم در هر صنف و گروهی نقش داشته اند.

قناعت ادامه داد: در هیچ کجای کشور، منطقه ای را نمی یابید که مردم آن در پیروزی انقلاب اسلامی نقش نداشته اند.
وی متذکر شد: علت این که نظام سلطه هم مردم را هدف قرار داده همین همراهی هاست و می خواهد با این فشارها، مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کند.

به گفته وی؛ ما به این مردم بدهکاریم و باید برای آن‌ها کار کنیم و همواره در خدمت مردم باشیم.

شایان ذکر است: در این جلسه که با حضور نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان زیرکوه برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات موسوی، غیرتی اسفدن به عنوان سرپرست جدید فرمانداری زیرکوه معرفی شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول