اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: امارات لجام گسیخته در خدمت دشمن صهیونیستی است

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت امارات پا را از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فراتر نهاده و به شکلی لجام گسیخته به دشمن خدمت می‌کند.

صنعاء: امارات لجام گسیخته در خدمت دشمن صهیونیستی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تجاوز امارات به یمن در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش المسیره، عبدالسلام در خصوص سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات گفت: صرف عادی‌سازی روابط با اسرائیل، تجاوز به اسلام و مسلمانان است؛ اما این قوم( حکومت امارات) خیلی پیش رفته‌اند.

وی افزود: دشمن اسرائیلی چنین مزدورانی نظیر امارات را نداشته است که حاضرند به شکلی لجام گسیخته به دشمن خدمت کنند تا رضایت آن را جلب کنند، اما این دشمن، هرگز هم راضی نمی‌شود. تجاوز امارات به یمن هم از جمله همین خدمات به دشمن اسرائیلی است.

عبدالسلام تصریح کرد: دشمن اسرائیلی و نوچه‌های آن به ناچار روزی برای آنها فراخواهد رسید که انشاءالله لعنت ملت‌ها، همه آنها را فرا خواهد گرفت.

نیروهای مسلح یمن امروز دوشنبه جزئیات سومین پاسخ نظامی خود در عمق امارات را فاش کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی در پاسخ به ادامه تجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن، اهدافی حساس و مهم در ابوظبی و دبی با موشک‌ها و پهپادهای یمنی هدف گرفتند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول