اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبرنگاران فارس در جشنواره ابوذر قزوین خوش درخشیدند

ششمین دوره جشنواره ابوذر قزوین در حالی پایان یافت که در بخش عکس محمدجواد امینی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کرد و در بخش توان داخلی و خوداتکایی از معصومه امینی خبرنگار خبرگزاری فارس تجلیل شد.

خبرنگاران فارس در جشنواره ابوذر قزوین خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه ششمین دوره جشنواره ابوذر پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه و سخنگوی سپاه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در بخش توان داخلی و خوداتکایی از معصومه امینی از خبرگزاری فارس، در بخش آسیب‌های اجتماعی از آرزو سلخوری از خبرگزاری ایسنا، در بخش سبک زندگی از سهیلا عظیمی از خبرگزاری بسیج، در بخش مدیریت بر فضای مجازی از مهدیار داودی از رسانه فضای مجازی، در بخش مانع زدایی‌ها از سیده زهرا حسینی فلاح از خبرگزاری ایسنا، در بخش دشمن شناسی از فاطمه جهانبخش از خبرگزاری مهر و در بخش دشت قزوین از محمدحسن سلیمانی از ماهنامه تقاطع تجلیل شد.

در بخش عکس محمدجواد امینی از خبرگزاری فارس، امیرحسین نظری از خبرگزاری تسنیم و شایان معاضد در فضای مجازی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و اعظم داداشی از خبرگزاری ایسنا نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش امنیت پایدار مهسا گنجه فر از پایگاه خبری شاخص خبر، در بخش امید و نشاط هاجر عبداللهی از پایگاه خبری آبیک، در بخش روحیه جهادی و انقلابی کبری درویش پیشه از پایگاه خبری وقایع خبری، در بخش الگوسازی و مطالبه کارآمدی محمدعلی اشتریان از نشریه مینودر تجلیل شد.

خبرگزاری مهر و برنامه گام دوم صدا و سیما نیز به‌عنوان رسانه‌های مطالبه‌گر و از خبرگزاری بسیج نیز به‌عنوان رسانه فعال در جشنواره تجلیل شد.

در بخش کانون‌های بسیج رسانه استان از کانون‌های شهرستان قزوین، کانون خواهران، شهرستان تاکستان، شهرستان البرز و آبیک با محوریت‌های مختلف تجلیل شد. 

از اسدالله طاهرخانی و سید عبدالعظیم موسوی نیز به‌عنوان خبرنگاران پیشکسوت تجلیل شد. در بخش خبر از زهرا عبداللهی از خبرگزاری ایسنا تقدیر شد. حامد حاجیلو نیز به‌عنوان خبرنگار جوان انقلابی مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش گزارش، حنانه خارکن از هفته نامه مینودر، رضا اولادی از خبرگزاری ایرنا و گل عنبر حمزه از پایگاه خبری صبح قزوین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، سمیه بابایی از پایگاه خبری صبح قزوین هم شایسته تقدیر شد.

در بخش مصاحبه و گفت‌وگو سمیه میرخوند چگینی از پایگاه خبری شاخص خبر، فریبا رحیمی از خبرگزاری ایرنا و مریم مسعودیان کشاورز از خبرگزاری بازار رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر سیده فاطم قریشی از هفته نامه امید البرز، گل عنبر حمزه از پایگاه خبری صبح قزوین و پروین شهسواری از هفته نامه پیام شهر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش یادداشت سعید برچین، فرشته کشاورز قاسمی از هفته نامه صبح ضیاء و جعفر بخشی بی نیاز در فضای مجازی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، از سید مصطفی جعفری از ماهنامه تقاطع نیز تقدیر شد.

در بخش اینفوگرافی الهه شعبانی از پایگاه خبری صبح قزوین، حسن عابدینی از خبرگزاری مهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش کلیپ و موشن گرافی محمد عسگری فر در فضای، اکرم باباخانیا از متنا و روح الله محمدی از فضای مجازی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مستند و فیلم کوتاه نیز حمیدرضا شکوری از متنا و حجت الاسلام عباس افشار از خبرگزاری حوزه دارای رتبه شدند.

در این جشنواره 449 اثر از 35 رسانه ارسال شده بود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول