اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز بررسی کوتاهی مسوولان گلستان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز/ احضار و تفهیم اتهام ۴ مدیر به دادسرا

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به آغاز بررسی کوتاهی مسوولان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز از تشکیل پرونده ترک فعل برای مدیران متولی در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز در دادسرای گرگان خبر داد .

آغاز بررسی کوتاهی مسوولان گلستان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز/ احضار و تفهیم اتهام ۴ مدیر به دادسرا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، حیدر آسیابی گفت: در این حوزه تاکنون  دو  پرونده در شعب دوم و هفتم بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل شده است و سه تَن از مدیران فعلی و سابق شهرستان و یک مدیر استانی، احضار و تفهیم اتهام شدند.

وی افزود: در این پرونده‌ها که در راستای ترک فعل مدیران تشکیل شده است، کوتاهی مدیران در اجرای احکام  و گزارش نکردن یا دیر گزارش کردن تخلفات مربوطه ، بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پیشتر بارها به مدیران حوزه‌های مختلف، درباره کوتاهی و تعلل در انجام وظایف آنها تذکر داده شده بود و همان‌طورکه رئیس قوه قضاییه هم بارها تاکید کردند پس از این تذکرها، دیگر عذری پذیرفته نیست و بر این اساس پرونده ترک فعل این مدیران در دادسرای مرکز استان گشوده شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول