اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توسعه هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از توسعه هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیک شهرداری خبر داد.

توسعه هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، چهارمین نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق 22گانه با محوریت برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورا در شهرداری تهران برگزار شد و ارائه گسترده خدمات الکترونیک در شهرداری تهران مد نظر قرار گرفت.

 در این نشست که با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،  لطف‌اله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مدیران کل این معاونت و شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار شد، به توسعه خدمات الکترونیک برای انجام غیر حضوری امور شهروندان تاکید شد. 

حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بر پاسخگویی مجموعه شهرداری به مکاتبات شورای اسلامی شهر تهران و نیز توجه به موضوع درآمد در مناطق تأکید کرد و در خصوص شهر هوشمند و هوشمندسازی سرویس‌ها و خدمات شهرداری تهران بر تقویت زیر ساخت‌ها و نوسازی ناوگان سخت‌افزاری مناطق تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر، بر آمادگی تمامی مناطق شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم روز 22 بهمن و میزبانی حضور شهروندان در مسیر راهپیمایی تأکید کرد و یاد آور شد به موضوعات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و ترافیکی در محورهای اصلی راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسیر رسیدگی شود.

در ادامه این نشست لطف‌اله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با تأکید بر این که اقتضای کار شهرداری ارتباط و تعامل است؛ تعامل با شورای‌شهر را فرصتی برای استفاده از ظرفیت و اختیارات شورا برای حل مشکلات عنوان کرد.

وی همچنین با بیان این که در شهرداری تهران حدود 58 هزار نفر نیرو مشغول به کار هستند، از تبدیل وضعیت 3150 نفر از کارکنان ایثار‌گر خبر داد و ارتقای بینش، دانش و مهارت کارکنان را در موضوع آموزش، توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی حائز اهمیت دانست.

فروزنده ضمن بیان اهمیت ارزیابی عملکرد کارکنان در 3 محور فردی، مدیریتی و سازمانی از تدوین آیین نامه‌ای برای ساماندهی جذب نیرو خبر داد تا براساس استاندارد وضعیت نظارت بر جذب نیرو و حقوق و دستمزد کارکنان، امور بیمه‌ای، امنیت شغلی و ... انجام شود.

 وی در خصوص اصلاح فرآیندها از شناسایی 13 فرآیند که موجب کندی روند و معطلی مردم در پیگیری درخواست‌های شهرسازی می‌شود؛ خبر داد و گفت: با تجمیع ظرفیت‌ها، کوتاه کردن روش‌ها، چابک‌سازی ساختار و ... به‌دنبال آن هستیم تا با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، خدمات‌رسانی لازم به مردم را انجام دهیم.

فروزنده هوشمندسازی خدمات شهرداری تهران در راستای ارتقای شفافیت را حائز اهمیت دانست و گفت: این اقدامات توسط سازمان فناوری و اطلاعات در دست اقدام است و به زودی نوسازی و بازسازی دستگاه‌ها نیز انجام می‌شود. همچنین فرآیندهای لازم الکترونیک انجام می‌شود تا از طریق ظرفیت دور کاری هم به مردم خدمات مناسب ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول