اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تیپی از جنس میرزا در خدمت مردم+ فیلم

تیپ مخصوص نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در کنار خدمات نظامی و محرومیت زدایی، امروزه در مردم یاری نیز وارد میدان شده و مشغول خدمت به مردم است.

تیپی از جنس میرزا در خدمت مردم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در گیلان یکی از نهادهای مردم نهاد اثر بخش در استان هست که مردم از خدمات غیر نظامی آن بارها بهره‌مند شده اند. 

حضور سروقامتان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل، حضور در کنار سیل زدگان و زلزله‌زدگان، حضور در کنار آسیب دیدگان متاثر از ویروس کرونا تنها گوشه‌ای از خدمات این تیپ از سرزمین میرزاکوچک جنگلی است. 

امروزه تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در کنار ماموریت‌های محوله به بازوی قدرتمند در منطقه به ویژه در رفع محرومیت‌ها است. 

یکی از عرصه‌هایی که امروزه تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در گیلان به آن مشغول شده، حضور در مناطق بالادست اشکورات رحیم آباد رودسر است. 

به گفته سرهنگ سبحان تاور، فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه، استعداد و امکانات این تیپ در روستاهای منطقه رحیم آباد حاضر شده و در عملیات‌های مردم یاری مشغول است. 

فرزندان میرزا در تیپ مخصوص با هم پیمان خود از تیپ صابرین تهران در مناطق نیاسان و آسمانرود اشکورات بخش رحیم آباد نیز با تجهیزات رزم در برف حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند. 

به گفته سرهنگ تاور، در عملیات‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری، تیپ مخصوص با دانش و بهره‌گیری از توان تخصصی خود وارد میدان شده و به مردم خدمت می‌کند. 

البته مقرر شده تا بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه خدمات بهداشتی و درمانی خود را در روستاهای کمتر برخوردار فعال کند تا نیز خدماتی ارایه تا آرامش نسبی برای مردم فراهم شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول