اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار بسته بهداشتی به نیازمندان گلستانی/ افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز در آق‌قلا

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در سال جاری تعداد ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد.

توزیع ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار بسته بهداشتی به نیازمندان گلستانی/ افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز در آق‌قلا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان برنامه‌های شاخص چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سپاه نینوا استان را تشریح کرد، افزود: نباید ۲۲ بهمن ماه را صرفا تکرار یک واقعه در تاریخی برای کشور قلمداد کرد بلکه این حادثه یک پیروزی فوق‌العاده در تاریخ کشور است که یک حاکمیت مستبدانه ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کرد.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عامل رهایی بخشی ملت عزیز ایران از چنگال استبداد جهانی است و همه ما با این انقلاب الهی نعمت استقلال و آزادی را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به دست آوردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ایام‌الله دهه فجر جشن ملی ایران اسلامی برای کسب پیروزی‌های پی در پی است و در واقع مردم ما هرساله پیروزی‌های خود را در ۲۲ بهمن جشن می‌گیرند.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: سپاه نینوا و اقشار بسیج استان ۲ هزار و ۵۴۷ برنامه را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهند کرد که ۱۱۰ برنامه شاخص و برجسته در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و احتمال وقوع موج ششم کرونا حتما تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا را در اجرای برنامه‌ها لحاظ خواهیم کرد و برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه ۲۲ بهمن تکرار تاریخ نیست، تصریح کرد: ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ خلق حماسه‌ای جدید است که ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ دارد همواره باید این ایام باشکوه را جشن بگیریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری ۲ هزار و ۵۴۷ برنامه در ایام الله مبارک دهه فجر خبر داد و ابراز کرد: از این تعداد ۱۲۲ عنوان برنامه در قالب هفت سرفصل مشخص شده که از این تعداد ۱۱۰ برنامه شاخص در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

ملک‌شاهکویی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت بسیج سازندگی گلستان توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در رستوران لاله شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی آزادسازی زندانیان غیرعمد مالی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و افزود: در روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه جاری که به نام «انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی» نامگذاری شده است آزادسازی زندانیان غیرعمد مالی صورت می‌گیرد.

* برگزاری همایش استانی فجرآفرینان اصناف در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری همایش استانی فجرآفرینان اصناف در گلستان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه سال جاری در کانون طاها شهرستان گرگان برگزار می‌شود همچنین افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز در شهرستان آق‌قلا برگزار می‌شود.

ملک‌شاهکویی از برگزاری تور رسانه‌ای با محوریت «رسانه روایتگر» خبر داد و گفت: این تور رسانه ای در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن سال جاری در شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری «گشت‌های رضویون» در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نواحی مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، برگزاری مهمانی لاله‌ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نورافشانی و گلبانگ انقلاب، همایش فرماندهان پایگاه بسیج ادارات از دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران نینوا گلستان در ایام مبارک دهه فجر است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان درخصوص پروژه درمانی کلینیک امام جعفر صادق(ع) شهرستان گرگان گفت: این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای طبقه اول این ساختمان اعتبار ۱۵ میلیاردی تخصیص داده شد امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول