اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

108 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم‌ انتظار کمک خیرین هستند

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی گفت: 108 محکوم جرائم غیرعمد نیازمند کمک‌های خیرنیک‌اندیش هستند.

108 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی چشم‌ انتظار کمک خیرین هستند

حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حال حاضر 108 محکوم جرائم غیر عمد در استان مرکزی هستند و 247 نفر نیز تاکنون از زندان رهایی یافته‌اند.

وی تصریح کرد:‌ مبلغ کل بدهی این افرادبیش از 569 میلیارد ریال و اعسار پذیرفته شده  نیز بیش از 380 میلیارد ریال است.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی افزود: در سال جاری بیش از 73 میلیارد ریال از شکات رضایت اخذ شده و 35 میلیارد و 298 میلیون ریال نیز از محل آورده مددجویان تامین شده است.

حسن‌بیگی از پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال توسط صندوق تامین خسارت، 33 میلیارد ریال وام توسط مددجو، 33 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط نمایندگی استان و 9 میلیارد و 783 میلیون ریال توسط ستاد دیه کشور به صورت بلاعوض برای آزادی زندانیان خبر داد.

وی با اشاره به حادثه بریدگی طناب و رها شدن تیرآهن بر روی کارگر جوشکاری که در یکی از روستاهای شهر کمیجان در حال جوشکاری بود، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه مددجوی 42 ساله که دارای سه فرزند است، هنگامی که قصد بازسازی خانه مادری خود را داشت، جوشکاری را سر کار برده و برای بالا بردن تیر آهن از طناب استفاده می‌کند که طناب پاره شده و تیرآهن بر روی کارگر سقوط می‌کند و او را دچار آسیب می‌کند که کارگر آسیب دیده برای آزادی مددجو خواهان  60 میلیون تومان دیه است که خواهش داریم خیرین با کمک‌های خیرخواهانه خود زمینه بازگشت این زندانی جرایم غیرعمد را با کمک‌های خیرخواهانه خود فراهم سازند.

به گزارش فارس خیر گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت بانکی بانک ملی به شماره 6037991899858207 و بانک مهر ایران به شماره 6063737000477537 ستاد دیه استان مرکزی واریز کنند.

انتهای یپام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول