اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نمایشگاه دانش آموزی به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می شود

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر دهمین نمایشگاه دانش‌آموزی با مشارکت ۱۵۰ مدرسه و بیش از هزار دانش‌آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

نمایشگاه دانش آموزی به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی  برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت‌الاسلام صادق شبانی، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی در نشست خبری با رسانه‌ها از برگزاری نمایشگاه دانش آموزی در استان خبرداد و اظهارکرد: این نمایشگاه در سه بخش دیروز، امروز، فردا و یک بخش ویژه (مکتب حاج قاسم سلیمانی) است که در مجموع ۵۷ مربی دانش آموزان را همراهی می کنند.

وی گفت: این نمایشگاه به صورت حضوری است اما اگر مدارس غیر حضوری شد در فضای مجازی برگزار می شود.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان افزود: مدارسی که در این نمایشگاه مشارکت دارند به صورت شاخص و نیمه شاخص تقسیم شده است که در ۳ بخش درجه یک، ۲ و ۳ است.

 شبانی همچنین ادامه داد: در بخش دیروز از جمله موارد نمایشگاه خاطرات انقالابی مادران، پدران، مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها، شعارهای انقلاب اسلامی و آرمان ها، فساد اجتماعی حاکم در دوران قبل از انقلاب و نقش نوجوانان در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: همچنین در بخش امروز موضوعاتی چون عدالت اجتماعی، آموزشی و اقتصادی، فراموشی هویت ملی و دینی و فاصله مسوولین و مردم است و در بخش فردا نیز با موضوعات هوش مصنوعی، تبیین مراحل رسیدن به ایران قوی، ارائه الگوهای شهدای دانش آموز و بیان روایت های آنان است و همچنین در بخش (مکتب حاج قاسم سلیمانی) از جمله موضوع های این غرفه ارائه شخصیت شهید سلیمانی، مردمی بودن، شجاعت خدمت رسانی است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۹۷ انجمن اسلامی در مناطق شهری استان فعالیت دارند گفت: ۶ هزار و یک صد دانش آموز متوسطه اول و دوم در این انجمن عضو هستند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول