اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب/ اجرای 180 برنامه توسط بسیجیان کازرون در دهه فجر

فرمانده سپاه کازرون گفت: دهه فجر امسال 180 عنوان برنامه، توسط ناحیه مقاومت سپاه در کازرون برگزار می‌شود.

دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب/ اجرای 180 برنامه توسط بسیجیان کازرون  در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ غلامرضا توکل انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان ضروری دانست و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند و هرگونه سستی در کار مردم خیانت است.

وی  با بیان این که  دهه فجر، فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

وی گفت: امروز نیز تقویت همبستگی ، روحیه انقلابی گری ، ایستادگی و استکبارستیزی نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولین باید با الگو گرفتن از آن، در راستای خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشور گام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون  تاکید کرد: در 43 سال گذشته ،راه عزتمندی را که امام راحل نشان داده باصلابت و پرافتخار ادامه داده ایم و با انسجام و وحدت، همه توطئه های استکبار خنثی و دشمنان ایران خوار شده اند.

توکل  افزود: امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

فرمانده ناحیه کازرون تصریح کرد: اراده حضور مردم و تصمیم گیری بر سرنوشت خود از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که موجب استقلال و آزادگی ملت شده است.

استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی  به میزبانی مساجد کازرون و با حضور اصناف ، خانواده  کارگران شهرداری و نیروهای مسلح ، بزرگداشت  مرحوم آیت الله ایمانی(ره)، ویزیت رایگان درمان، رزمایش کمک مومنانه، شب های انقلاب با استفاده از سخنرانان استانی و کشوری، خدمت گروههای جهادی در مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه،برگزاری کرسی آزاد اندیشی ، برگزاری جشن بچه های کازرون، تجلیل از کادر درمان وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه و...که با رعایت کامل موارد بهداشتی  انجام خواهد شد، از مهمترین عناوین برنامه های اجرایی دهه فجر است که توکل از آنها نام برد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول