اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مهم ترین ویژگی های قفل رمزی دیجیتال

امروزه با توجه به عدم امنیت و فراوانی دزدی استفاده از قفل ها و وسایلی برای بالا بردن امنیت منزل و ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

مهم ترین ویژگی های قفل رمزی دیجیتال

یکی از وسایل و امکاناتی که سبب افزایش ایمنی و امنیت از منزل می شود، استفاده از قفل های دیجیتال است. این قفل ها دارای تنوع بسیار بالایی در طریقه باز و بسته شدن هستند. یکی از انواع این قفل ها، قفل های رمزی دیجیتال هستند. قفل های رمزی دیجیتال خود نیز در مدل های مختلف و گوناگونی ساخته و تولید می شوند. به عنوان مثال این قفل های رمزی خود به همراه قفل های دیگری نظیر قفل کارتی، قفل اثر انگشتی درب و ... تولید می گردد و شما عزیزان بسته به نوع نیاز خود می تواند آن را انتخاب نمایید. 

اما مهم ترین نکته در خرید قفل های دیجیتال کیفیت آن است که به منظور داشتن بهترین برند قفل دیجیتال با کیفیت بهتر است تا قفل مورد نظر خود را از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر خریداری نمایید. آداک لاک یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های واردات قفل های دیجیتال از تمامی برندهای روز دنیا است که با استفاده از افرادی ماهر و متخصص اقدام به واردات محصولات خود نموده است و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از این کمپانی خرید نمایید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین ویژگی های قفل های رمزی دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم  پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های  قفل های رمزی دیجیتال چیست؟

هر یک از قفل های درب دارای ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد هستند. قفل دیجیتال که خود دارای تنوع بسیار بالایی نظیر  قفل باشگاهی و قفل رمزی و ... هستند نیز از این ویژگی مستثنی نمی باشند. قفل رمزی دیجیتال یکی از انواع قفل های دیجیتال است که خود دارای ویژگی ها و مزایایی خاص خود می باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به مجهز بودن آن به سیستم هوشمندسازی، مجهز بودن به آلارم هشدار، رمزهای امنیتی و یک بار مصرف، قفل اتوماتیک، قفل کودک، ایجاد حریمی خصوصی، عدم نیاز به کلید، ضریب ایمنی بالا و ضد سرقت بودن و .... اشاره نمود. 

عدم نیاز به کلید یکی 

یکی از بارزترین ویژگی های قفل های دیجیتال عدم نیاز به کلید است. این امر از آن جهت بسیار مفید و کاربردی است که در صورت عجله داشتن در زمان خروج از منزل و فراموش کردن کلید و یا قفل نمودن درب منزل، می توانید درب را به وسیله رمزی که از پیش برای آن تعریف شده باز کنید. 

ضریب ایمنی بالا 

یکی دیگر از ویژگی های قفل های رمزی دیجیتال، ضریب ایمنی بالای آن نسبت به قفل های معمولی است. زیرا این قفل ها نیاز به کلید ندارند و می توانید با خیالی آسوده درب را قفل نموده و منزل خود را ترک کنید.

مجهز بودن آن به سیستم هوشمندسازی 

قفل های دیجیتال رمزی به سیستم های هوشمند نظیر وای فای، بلوتوث و ریموت وصل می شوند و می توان علاوه بر رمز از پیش تعیین شده از این امکانات نیز برای باز و بسته کردن آن استفاده نمایید. همین امر سبب امنیت بالاتر و ایمنی بهتر این قفل ها نسبت به سایر مدل ها می باشد.

مجهز بودن به آلارم هشدار

مجهز بودن به آلارم هشدار یکی دیگر از ویژگی های قفل های دیجیتال به شمار می رود. این ویژگی از آن جهت مفید است که در شرایط بحرانی و در مواقعی که سارق یا فرد مزاحمی قصد ورود به منزل را داشته باشد و یا سانحه ای نظیر آتش سوزی رخ دهد، این قفل شروع به زدن آلام و هشدار می نماید.

قفل اتوماتیک

قفل اتوماتیک یکی از مزایا و ویژگی های قفل های دیجیتال است. این ویژگی به این صورت عمل می کند که در صورت وجود دغدغه های ذهنی گاهی ممکن است فراموش کنید درب منزل خود را قفل نمایید، با نصب قفل های دیجیتال دیگر نگران عدم قفل نمودن درب و یا فراموش کردن آن نیستید، زیرا درب دیجیتال خود به خود و به صورت اتوماتیک قفل می شود. 

قفل کودک یکی 

قفل کودک یکی دیگر از ویژگی های قفل های رمزی دیجیتال است. این ویژگی این امکان را به افراد می دهد تا مانع خروج ناگهانی کودک از منزل گردد. همچنین از ورود افراد غیر مجاز و غریبه به داخل منزل نیز جلوگیری می نماید. همین امر موجب افزایش ایمنی و بالا رفتن امنیت منزل می گردد.

مجهز به سیستم ضد شوک 

از دیگر ویژگی های قفل های رمزی دیجیتال، مجهز بودن به سیستم ضد شوک است. این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ولتاژهای غیر مجاز و ایجاد شوک نیز غیر فعال نمی شوند. به این صورت که اگر در مقابل ولتاژ بالا و شوک قرار بگیرند همچنان فعال بوده و سیستم امنیتی آن خاموش نمی شود. این ویژگی احتمال سرقت را در این قفل ها بسیار پایین و از بین می برد.

دارا بودن رمزهای امنیتی و یک بار مصرف 

یکی دیگر از ویژگی های قفل های رمزی دیجیتال وجود رمزهای امنیتی و یک بار مصرف است. برخی افراد قابل اعتماد نیستند اما در برخی از مواقع به اجبار مجبور به بازگو کردن رمز قفل خود زد آنان می باشید، برای این کار می توانید از قفل های یک بار مصرف و کوتاه مدت استفاده نمایید. 

بهترین برند قفل دیجیتال

قفل دیجیتالی امروزه برند ها متفاوتی در بازار به فروش می رسند. هر چقدر امکانات و امنیت قفل های دیجیتال بالاتر باشد تقاضای بیشتری در بازار دارند. امروز قفل های دیجیتال و هوشمند با برندهای مختلفی مثل سامسونگ، یوکا، میلر، گیتمن، آگوست و یال به فروش می رسند. هر کدام از این قفل ها ویژگی های منحصر به فرد و امکانات ویژه ای دارند و قفل های دیجیتال سامسونگ با سایر لوازم الکترونیکی سامسونگ همانند گوشی های هوشمند نیز سازگار هستند و از همین رو برای افرادی که به دنبال قفل های هوشمند هستند که با تلفن همراه کنترل می شود، گزینه مناسبی می باشند.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، قفل های رمزی دیجیتال نوعی از قفل های دیجیتال هستند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این قفل های رمزی دیجیتال دارای ویژگی ها و مزایایی خاص و منحصر به خود می باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به مجهز بودن آن ها به سیستم ضد شوک، مجهز بودن قفل های رمزی دیجیتال به سیستم ضد حریق و مجهز بودن به سیستم آلارم هشدار، دارا بودن قفل کودک، دارا بودن قفل اتوماتیک، ضد سرقت بودن، ضریب ایمنی بالا، دارا بودن رمزهای امنیتی و یک بار مصرف و ... اشاره نمود. این ویژگی ها به طور کامل در متن توضیح داده شدند. 

برای این که قفل رمزی دیجیتال خریداری شده شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، باید آن را از یک شرکت معتبر خریداری و تهیه نمایید. آداک لاک یکی از شناخته شده ترین و مطرح ترین شرکت های واردات قفل های دیجیتال است که با به کارگیری نیروی کار ماهر و متخصص اقدام به واردات محصولات باکیفیت خود نموده است و شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از این کمپانی قفل دیجیتال خود را تهیه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول