اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری همایش «یاوران انقلاب» برای کودک و نوجوان مینودشتی/ جوانان در خط مقدم مبارزه با رژیم پهلوی بودند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت از برگزاری «همایش یاوران انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲۰ برنامه فرهنگی در شهرستان مینودشت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «یاوران انقلاب» برای کودک و نوجوان مینودشتی/ جوانان در خط مقدم مبارزه با رژیم پهلوی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عبدالعلی چهلچراغی ظهر امروز در نشست ستاد خبری دهه فجر گلستان اظهار کرد: جوانان در خط مقدم مبارزه با رژیم پهلوی بودند جوانان بودند که شجاعانه، بابصیرت و مقتدر در مقابل دژخیمان پهلوی ایستادند و در این مسیر سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: بزرگترین هدف مردم در مبارزه با رژیم پهلوی تشکیل حکومت اسلامی بود ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده الهی و مبارک است و استکبار با شنیدن نام انقلاب اسلامی ایران به لرزه می‌افتد و نور امید را بر دل مسلمانان جهان و مستضعفان عالم روشن می‌کند.

چهلچراغی گفت: استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی به غرب، حفظ تمامیت ارضی کشور و عزت و اقتداری که امروز جمهوری اسلامی آن به رسیده مرهون انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، هسته‌ای و کشاورزی و غیره از جایگاه والایی در جهان قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت در خصوص برنامه‌های فرهنگی شهرستان گالیکش ابراز کرد: از جمله برنامه‌هایی که در ایام مبارک دهه فجر در مینودشت برگزار می‌شود می‌توان به برگزاری همایش عفاف و حجاب، همایش بانوان انقلابی، تجلیل از مادران شهدا به ویژه تک شهید انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت «شهید قزلسفلی» اشاره کرد.

چهلچراغی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن تکلیف، همایش یاوران انقلاب، مسابقه سالمندان، جشنواره قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت از دیگر برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول