اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه، دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد/ ۵۴۰ کتاب رونمایی می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ برنامه با ۵ هزار ریز برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود.

برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه، دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد/ ۵۴۰ کتاب رونمایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: خدمات نظام اسلامی در چهار دهه اخیر تبیین و به اطلاع مردم رسانده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستاد بزرگداشت دهه فجر با ۲۵ کمیته تشکیل و برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: با مشارکت کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر ۵ هزار ریز برنامه در قالب ۳۰۰ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی به برخی از این برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: تجدید میثاق مسئولان  و مردم  با شهدای انقلاب اسلامی در ساعت ۹:۳۰ روز ۱۲ بهمن، رژه خودرویی و موتوری، نواختن زنگ انقلاب از برنامه‌های روز آغازین دهه فجر است.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری میهمانی لاله‌ها در روز ۱۴ بهمن، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب، رونمایی از  ۵۴۰ کتاب دوران دفاع مقدس،
جشن دختران انقلاب و شب شعر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

خاضع عنوان کرد: جشنواره‌های متعددی از جمله صدای پای انقلاب، جشنواره فیلم فجر، جشنواره موسیقی و سرودهای انقلاب در دهه فجر برگزار می‌شود.همچنین طی این ایام رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب، نقش زنان در انقلاب و معتمدان و عشایر خبر داد و گفت: پویش‌ هر خانه یک پرچم . پویش انقلاب ۱۴۰۰ را خواهیم داشت. استان من  و من انقلابی هستم طی این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از مخترعین و مبتکرین گفت:برگزاری محافل انس با قرآن و میزهای خدمات رسانی و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از طرح‌ها و پروژهای عمرانی و اقتصادی دیگر برنامه‌های این ایام است.

خاضع با اشاره به نورافشانی و تکبیر بانک الله اکبر در شب ۲۲ بهمن گفت: نقطه پایانی دهه فجر، جشن ۲۲ بهمن است که منتظر‌ تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری روز ۲۲ بهمن هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول