اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه دهه فجر در صحنه

فرماندار صحنه گفت: ۲۳ پروژه و طرح اشتغال‌زایی با ۴۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صحنه در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه دهه فجر در صحنه

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۲۳پروژه و طرح اشتغال‌زایی با ۴۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صحنه در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح شامل افتتاح ۴ مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان، درمانگاه روستای درکه، دکل مخابراتی، آسفالت راه‌ها،کارگاه تولیدی چرم و... خواهد بود. 

فرماندار صحنه افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، جشن‌های انقلابی، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ملاقات‌های مردمی نیز در شهرستان برنامه‌ریزی شده است که در این ایام اجرا خواهند شد.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال و ایام‌الله پیروزی انقلاب به دلیل بیماری کرونا بامحدودیت‌هایی مواجه شده و تصمیم‌گیری در رابطه با انجام مراسمات دهه فجر، باید منطبق با مصوبات ستاد کرونا باشد که لازم است برنامه‌ها با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دستاوردهای انقلاب به خوبی تبیین می‌شود.

حیدری گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چراکه باید ارتباط با مردم در این ایام پش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول