اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گوشمالی آمریکا در عین‌الاسد مصداق بارز قدرت نظام اسلامی بود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در عرصه نظامی فراموش نکنیم حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند با داشتن جوانان مومن و انقلابی ما موشک‌های نقطه‌زن و قاره‌پیما داریم گوشمالی که جریان استکبار و آمریکا در عین‌الاسد دیدند یکی از مصادیق بارز آن است.

گوشمالی آمریکا در عین‌الاسد مصداق بارز قدرت نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی صبح امروز با گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: زمانی بر طاغوت به پیروزی رسیدیم که کشور ما مستعمره آمریکا بود یک کشور وابسته که در هیچ زمینه‌ای از خودش استقلالی نداشت به این پیروزی بزرگ دست یافتیم.

وی تصریح کرد: نظام ستمشاهی و شخص اول مملکت غلام حلقه به گوش آمریکایی‌ها بود آمریکایی‌ها مشخص می‌کردند که ایرانیان چگونه زندگی کنند و چه مسیری را به عنوان مسیر گفتمانی خودشان ترسیم کنند.

* انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که جهان در سیطره دو ابرقدرت شرق و غرب بود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: حقیقتا اگر مروری بر تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم این انقلاب زمانی به پیروزی رسید که جهان در سیطره دو ابر قدرت شرق و غرب بود و در واقع حیات و ممات حکومت‌ها با امضای جریان استکباری شکل می‌گرفت.

دیلمی خاطرنشان کرد: فرهنگ کشورها، اقتصاد کشورها  همه و همه در دست کشورهای استکباری بود آنها زندگی مردم را رقم می‌زدند اما امام راحل با تکیه بر مردم بیدار، بصیر و شجاع و دلداده مکتب اهل بیت (ع) هیمنه استکبار را در جهان فرو ریخت حدوث انقلاب اسلامی معجزه قرن حاضر است.

وی بیان کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن زخم خورده و بی‌آبرو شده تلاش کرد مانع رشد و تعالی انقلاب اسلامی شود هشت سال جنگ تحمیلی، تجهیز منافقین، جنگ نرم، جنگ‌های ترکیبی، ترور شخصیت‌های مهم از هر فرصتی دشمن استفاده کرد تا مانع این رشد و تعالی انقلاب شود اما نتوانست هیچ غلطی کند.

* گوش مالی که جریان استکبار و آمریکا در عین‌الاسد دیدند یکی از مصادیق بارز قدرت جمهوری اسلامی ایران است

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از مولفه‌های قدرتی که امام راحل به دنیا معرفی کرد فناوری شجره طیبه جهادی و مردمی بود این که مردم در صحنه و تعالی کشور مومنانه و مجاهدانه وارد شوند.

دیلمی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین واژگانی که حضرت آقا اخیرا بر آن تاکید فراوانی دارند جهاد تبیین و امیدآفرینی و تحقق زنجیره صبر و استقامت است، اظهار کرد: امروز امیدآفرینی بر همگان یک تکلیف است شناخت راه صحیح طی شده و عظمت راه انقلاب یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

وی تصریح کرد: در عرصه نظامی فراموش نکنیم حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند با داشتن جوانان مومن و انقلابی ما موشک‌های نقطه‌زن و قاره‌پیما داریم گوش مالی که جریان استکبار و آمریکا در عین‌الاسد دیدند یکی از مصادیق بارز آن است.

* یکی از آرزوهای خاندان پهلوی حذف معنویت و قداست خانواده و زن ایرانی بود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کشور ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهاست امروز در این زمیه حرف برای گفتن داریم در زمینه علم، نانو و سلول‌های بنیادین ارتقای ۳۷ پله‌ای را در ۳۰ سال اخیر داشیم در حوزه هسته جزو بزرگترین قدرت هسته‌ای به شمار می‌رویم.

دیلمی گفت: طبق اعلام بانک جهانی در سال ۱۳۵۷ در زمینه اقتصاد ۴۶ درصد مردم زیر خط فقر بودند در سال ۱۳۹۲ به ۸.۱ رسید با روی کار آمدن یک دولت غرب‌گرا که تمامی مباحث را به مذاکره دشمن گره زده بود و در دولت یازدهم و دوازدهم از جهش تولید بازماندیم.

وی ابراز کرد: در دولت سیزدهم با همت جوانان مومن و انقلابی بتوانیم این خلاها را پر کنیم از ظرفیت داخلی باید بهره ببریم یکی از آرزوهای خاندان پهلوی حذف معنویت و قداست خانواده و زن ایرانی بود ۳۰ درصد فیلم‌های آن روز مبتذل بود اما پس از چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب ۹۰ هزار هیات و ۶۴۰ هزار مداح و ساخت و تجهیز ۷ هزار و ۵۰۰ حسینیه و ۵ هزار و ۵۰۰ مسجد را داریم.

* جهاد تبیین مستمر و هوشمندانه در تمامی عرصه‌ها بسیار حائز اهمیت است

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی عظیم سیدالشهدا لرزه بر اندام غرب می‌اندازد اینها بخش کوچکی در حوزه معنویت و ارتقای ناب معنویت اتفاق افتاده است.

دیلمی ابراز کرد: جهاد تبیین مستمر و هوشمندانه در تمامی عرصه‌ها بسیار حائز اهمیت است با همت تشکل‌های انقلابی ۷۵ برنامه در قالب بیش از ۱۰۰ مراسم در گلستان در ایام مبارک دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول