اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برنامه‌های عقیدتی سیاسی ناجا دردهه فجر/ اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، معرفتی و بصیرتی

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی برنامه‌های فرهنگی، معرفتی و بصیرتی این سازمان در دهه فجر را تشریح کرد.

برنامه‌های عقیدتی سیاسی ناجا دردهه فجر/ اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، معرفتی و بصیرتی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در آستانه دهه فجر و چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های فرهنگی، معرفتی، بصیرتی انتظامی کشور را تشریح کرد. 

سردار بهرامی گفت: محتوای برنامه های امسال دهه فجر در انتظامی بیان ماهیت دینی و اعتقادی انقلاب، نقش رهبری حضرت امام ره و حضور و حمایت اقشار مختلف مردم از انقلاب، تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی علمی و اقتصادی و ... برای نسل جوان انتظامی و اشاره به مجاهدت ها و ایثار گری های شهدای عزیز خواهد بود. 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی افزود:بیش از صد عنوان برنامه فرهنگی، معرفتی و بصیرتی در همه یگان های انتظامی، مراکز آموزشی و علمی، مجتمع های مسکونی و مراکز تفریحی و رفاهی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اجرا می‌شود؛ فضاسازی محیطی و چراغانی و آذین بندی اماکن، پخش سرودهای انقلاب در طول دهه فجر در یگان ها، تولید و انتشار محتواهای اثربخش و متناسب در ظرفیت‌های فضای مجازی، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، گردهمائی‌های سیاسی، برگزاری جلسات جهاد تبیینی و نهضت روشنگری، برگزاری جلسات روایتگری انقلاب و خاطره گویی انقلاب و دفاع مقدس، اعزام روحانیون و هادیان سیاسی به کلانتری ها، برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در گلزار های شهدای سراسر کشور و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام راحل ره ، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پخش سرود و نماهنگ های تولیدی سازمان در رسانه های ملی و استانی و ... از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در طول دهه فجر است که در همه یگان های انتظامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول