اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جهیزیه‌ای از جنس مهربانی/ هدیه‌ای که خواب دیده بودم در بیداری گرفتم

شرایط زندگی سختی را می گذراندیم، شنیده بودم که از طرف امام رضا(ع) به نوعروس هایی که درخواست کمک کنند، جهیزیه می دهند، تلفن را برداشتم با ۱۳۸ تماس گرفتم و ماجراهایی پس از آن پیش آمد و در خواب دیدم که هدیه به من دادند و روز بعد خادم حضرت آن هدیه را به دستم داد.

جهیزیه‌ای از جنس مهربانی/ هدیه‌ای که خواب دیده بودم در بیداری گرفتم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، روزهای سردی از سال بود، وضعیت اقتصادی خانواده، تامین معیشت زندگی، نگهداری سه فرزند که نعمت های خدای مهربان هستند، تامین جهیزیه دختر جوانم و تهیه دارو برای درمان دختر خردسالم باعث شده که در شرایط سخت زندگی قرار بگیرم زیرا درآمد همسرم جواب این همه مشکلات را نمی داد.

دخترم چند ماهی است که عقد کرده و برای خرید وسایل شروع زندگی ماه ها است که در صف وام هستیم و هر بار که به بانک مراجعه می کنیم می گویند که باید صبر کنید و این مسئله باعث شده که کشمکش های زندگی روز به روز زیاد شود و اختلاف نظر و ناراحتی هایی پیش بیاید که موجب استرس و نگرانی و دلهره آن هم در روزهای آغاز زندگی مشترک دخترم شود.

مثل همیشه پناه بردم به خدای مهربان و از امام هشتم(ع) کمک خواستم و گفتم یا امام رضا(ع) شما بین زمین و آسمان واسطه بین من و خدا شوید و صفر تا صد جهیزیه دخترم را از خودتان می خواهم حتی جایی که برای زندگی می خواهند شروع کنند، می خواهم که خودتان انتخاب کنید.

از چند جا پیگیر جهیزیه بودم و نتیجه نداشت؛ در حین راز و نیاز با خدا و چهارده معصوم بودم و یاد حرفی که قبلا شنیده بودم افتادم که از حرم امام رضا(ع) به عروس و دامادها جهیزیه می دهند.

چند روز بعد که برادرم به پابوس امام رضا(ع) رفته بود با او تماس گرفتم و گفتم بپرس آیا از حرم جهیزیه می دهند؟ برادرم پس از پرس و جو گفت که با شماره ۱۳۸ تماس بگیرم.

من هم به شماره ۱۳۸ که سامانه ارتباطی با حرم مطهر بود، تماس گرفتم، یک خانم جواب داد و من هم شرایطم را توضیح دادم و گفت که پیگیری می کنیم. حدود ۲ هفته ای گذشت و تلفنم زنگ خورد، صدای خانم مهربانی بود که صدایش پر از آرامش بود، گفتم بله بفرمایید گفت من خادم امام هشتم هستم، شما درخواست جهیزیه داده بودید، گفتم بله. دلم لرزید و چشم هام پر از اشک بود. همان صدا در ادامه گفت نگران نباشید به لطف خدا پیگیری می کنیم.

چند روز بعد خادمان امام رئوف به منزل ما آمدند و سوغاتی از طرف امام رضا(ع) همراه آورده بودند.

با پیگیری خادم امام مهربانی ها، بعد گذشت چند روز مجدد تماس گرفتند و گفتند ان شاالله همه چیز درست می شود و چند قلم از اقلام اصلی جهیزیه آماده شده است. من هم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و قرار شد برای دریافت جهیزیه به اتفاق برویم.

هدیه امام هشتم را در خواب دیدم و روز بعد دریافت کردم

روز قبل از این تماس، در حال راز و نیاز با خدا بودم و با امام هشتم درد دل می کردم که به خواب رفتم. در خواب دیدم که به من گفتند این جهیزیه برای شماست و به غیر این جهیزیه یک پاکت دست من دادند و گفتند این خیلی باارزش و گران بهاست و من از خواب پریدم.

درگیر کار روزمره بودم که فکرم مشغول خواب شب گذشته بود و در این حین خادم امام رضا(ع) تماس گرفت و گفت آماده باشید بعد نماز مغرب و عشا وسایل جهیزیه را بیاوریم.

وقتی وسایل را گرفتیم به خادم حضرت گفتم یادم رفت که بگویم چند کتاب از زندگی شهدا برایم بیارید چون این کتاب ها را خیلی علاقه مند هستم. خادم حضرت گفت از کجا می دانید که کتاب برای شما آوردم! بعد یک بسته به من داد که داخل بسته هدیه مخصوص امام رضا(ع) بود.

وقتی گفت این هدیه خیلی با ارزش هست یاد خواب دیشب افتادم، دلم لرزید و چشمانم از اشک لبریز شد. داخل بسته کتاب بر مدار آفتاب که سفارشات امام رضا(ع) برای داشتن یک زندگی پر از خیر و برکت و راه رسم درست زندگی کردن بود، به همراه نمک متبرک و نبات مخصوص و زعفران قرار داشت.

این ها همه هدیه امام عزیزم بود و آن روز خیلی خوشحال شدم و از ذوق و شوق در پوست خود نمی گنجیدم و خدا را شکر می کردم.

در جریان این ماجراها این را فهمیدم که اگر ما بنده ها وصل به اصل(خدا) باشیم و ریسمان الهی(اهل بیت) را محکم بگیریم از گذرگاه زندگی به سر منزل مقصود به سلامتی گذر خواهیم کرد و خداوند متعال و اهل بیت(ع) همیشه همراه ما هستند و فقط کافیست که چشمانمان را بیشتر بازکنیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول