اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تعریف ۱۰۸ هزار خدمت کمیته امداد در سال جاری

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در سال جاری در بحث مسکن ۱۰۸ هزار خدمت در کمیته امداد تعریف شده که بیش از ۵۲ هزار مورد ساخت مسکن و مابقی تعمیر و تکمیل بوده است.

تعریف ۱۰۸ هزار خدمت کمیته امداد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان‌جنوبی با حضور« خاکسار» قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، حجت‌الاسلام نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات «رضا سلم‌آبادی» مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی قدردانی و«محمد عرب» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معارفه شد.


«مصطفی خاکسار قهرودی» قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  در این مراسم اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به واسطه مسئولیت، عهده‌دار خدمات متعددی از جمله ایجاد و مرمت مسکن و ایجاد شغل و اشتغال است. 

وی افزود: در این راستا برای سال آینده در کشور ۵۰۰ هزار شغل و سالانه ۹۰ هزار مسکن ایجاد و احداث می‌شود. 
قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  بیان داشت: برای سال جاری نیز ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی شده که تا به امروز حدود ۲۳۰ هزار شغل ایجاد شده است. 
خاکسار عنوان داشت: در سال جاری در بحث مسکن ۱۰۸ هزار خدمت در کمیته امداد تعریف شده که بیش‌از ۵۲ هزار مورد ساخت مسکن و مابقی تعمیر و تکمیل بوده است. 
وی افزود: در مورد وام‌های کارگشایی و ایجاد شغل نیز این ظرفیت را امسال پیگیری کردیم و امیدواریم بتوانیم برای آینده با همکاری و همراهی دولت تعداد مسکن روستایی و شهری که تعریف شده را ایجاد کنیم. 

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  با بیان اینکه باید قدردان نعمت حضور مردم باشیم، گفت: اگر مردم نبودند هیچ اتفاقی در کشور رقم نمی‌خورد چراکه اصل حضور مردم ما را پایدار و قوی نگه داشته است. 
خاکسار بیان داشت: فراوان‌ترین واژه‌ای که در فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تکرار شده نیز واژه مردم بوده و فلسفه وجودِ آمدن پیامبران برای خدمت‌گذاری نیز وجود مردم بوده است. 
وی اضافه کرد: امروز به دلایل مختلف که از جمله مهم‌ترین آنها شرارت و مزاحمت دشمن است، مشکلات زیادی در کشور  داریم و تمام شرارت‌های دشمن برای زمین‌گیر شدن انقلاب اسلامی و نظام بوده اما هیچ گاه به هدفشان نخواهند رسید. 
قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه چیزی که همواره باید مورد توجه باشد تذکر و توجه به نعمات و موفقیت‌ها به برکت پیروزی انقلاب است، تبیین کرد: توفیقات و برکات زیادی در خراسان‌جنوبی داریم و باید خوبی‌های نظام به ویژه در این ایام به مردم بیان شود. 
خاکسار افزود: خراسان‌جنوبی در وفاداری به نظام نقطه مثبتی دارد و به عنوان الگو بوده لذا توجه به مردم وظیفه و استحقاق است ضمن اینکه همراهی و تعامل مسئولان خراسان‌جنوبی با یکدیگر و همراهی خود مردم و کمک‌های مردمی در استان بسیار خوب است.

«سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم اظهارداشت: خراسان‌جنوبی استانی ضعیف و کم برخوردار بوده اما مردمانش همیشه در مراسمات ملی و انتخابات‌ها حضور بسیار فعالی دارند. 

 

وی افزود: با توجه به وجود فقر معیشتی در جامعه درخواست داریم توجه بیشتری به خراسان‌جنوبی شود چراکه چشم امید اقشار ضعیف جامعه به کمیته امداد است. 
معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در گذشته به زیرساخت‌ها و مشکلات و معیشتی توجه نشده و برخی از مشکلات فرهنگی اجتماعی نیز در نتیجه فقر معیشتی است، گفت: اگر توجه بیشتری به منطقه خراسان‌جنوبی صورت گیرد امیدواریم کمتر شاهد مشکلات معیشتی در این استان باشیم. 
انتهای پیام/۶۹۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول