اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

3 و نیم میلیارد تومان در «چتری برای پرواز»/ آزادی 89 نفر به همت خیّران

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: در«جشن بزرگ چتری برای پرواز» با همکاری ستاد دیه‌ و خیرین بیش‌از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان مساعدت شد.

3 و نیم میلیارد تومان در «چتری برای پرواز»/ آزادی 89 نفر به همت خیّران

«هومر شکری» رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: «جشن بزرگ چتری برای پرواز» به منظور حمایت از زندانی و خانواده زندانی استان در سالن همایش شهرداری و فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره‌ به تعهدات ستاد دیه خراسان‌جنوبی در راستای آزادی زندانیان غیرعمد افزود: مجموع تعهدات ستاد دیه‌ استان و کمک‌های مردمی‌  بیش از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از خیران و مردم نیکوکار استان در این پویش برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف اشتغال، آزادسازی زندانیان، فرهنگی و سیره شهدا و ... هزینه خواهد شد.

شکری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ بدهکار مالی، ۴۲ بدهکار مهریه، چهار برای نفقه و  یک زندانی دیه که از این تعداد ۸۵ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند به همت خیران آزاد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز  در ۱۰ اردیبهشت‌ماه  امسال به صورت مجازی و پخش زنده از شبکه خاوران برگزار شد، که خیران  ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مساعدت داشتند.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: «جشن بزرگ چتری برای پرواز» با همکاری و مشارکت قرارگاه شهید لاجوردی، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و هیأت ورزش زوذخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

شکری افزود: جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی نیز در دیدار اعضای ستاد مردمی جشن بزرگ گلریزان مبلغ ۱۵۰ تومان را به این امر خداپسندانه اختصاص داد.

وی متذکر شد: خیرین محترم می‌توانند کماکان کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: *۰۰۵۳-۶۰۰۹-۰۸۱۰-۵۰۲۹* به نام قرارگاه شهید لاجوردی واریز نمایند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول