اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور تسریع شود

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور باید تسریع شود.

صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی شجاعی ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه کار صدوراسناد زمین‌های کشاورزی با مسؤولیت دستگاه‌های متولی مختلف در سطح کشور و استان جزو امور حاکمیتی است، اظهار کرد: یکی از وعده‌های دولت و نظام حاکمیت با انجام صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه مسؤولان برای پرداختن به بخش‌ها و امور انجام نشده تلاش کنند، تاکید کرد: صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور باید تسریع شود.

وی گفت: بررسی و آسیب‌شناسی اقدامات دراین بخش حائز اهمیت بوده و دولت و مردم باید در کنار هم باشند؛ در کشور خیلی رهاشدگی نتیجه نخواهد داشت و دولت و مردم باید به صورت هوشمندانه پای کار باشند.

شجاعی با اشاره به اینکه کار صدور اسناد چند متولی مشخص دارد و فرآیند آن از ابتدا تا انتها مشخص است، گفت: این کار حاکمیتی است و تمام اجزای نظام در کنار هم هستند که آن را انجام دهند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه یکی از وعده‌های نظام و حاکمیت این است که این کار مهم انجام شود، گفت: ما نیاز به بیان طرح از طریق تربیون نماز جمعه داریم.

وی با بیان اینکه کار در این طرح متعلق به همه است، گفت: در این برنامه زمان‌‌بندی مشخص شده و تقسیم‌بندی مشخص است.

شجاعی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید بدون تعارف وظیفه خود را انجام دهند، بیان کرد: برگزاری جلسات بدون خروجی فایده ندارد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه توصیه و ارشاد به درد مردم نمی‌خورد و باید عملیاتی کار کنیم، گفت: کار حاکمیت و دولت این است که هوشمندانه به سمت کار برویم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سلطانیه در ۳۰ پلاک‌ ثبتی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۷۶ هکتار و تعداد ۳۴ هزار و ۹۵۹ قطعه نسبت به تجهیز کارگاه و استقرار اکیپ‌های کاری در همه پلاک‌های مورد نظر اقدام کند، عنوان کرد: در شهرستان خرم‌دره هم در ۱۲ پلاک ثبتی به مساحت ۱۵ هزار و ۳۷۷ هکتار قرارداد تطبیق و مستندسازی ظرف یک روز انجام شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول