اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش حرکت ثارالله در زاهدان

همایش ارتقاء ارکان هیئات براساس بیانیه‌ گام دوم انقلاب با عنوان حرکت ثارالله در زاهدان برگزار شد.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد رضا نارویی امشب در همایش ارتقاء ارکان هیئات در قالب حرکت ثارالله در زاهدان  اظهار داشت: بنا بر تاکید حضرت آقا  جامعه متمدن انقلابی جامعه ای است که زمینه های لازم برای فرج امام زمان (عج) را فراهم می‌کند.

وی افزود: پس از مشخص شدن هدف، مقصد رسیدن به مسیر و جاده ای که می‌تواند  جامعه را به نقطه تعالی برساند  تعیین می شود و در اختیار هیات مذهبی قرار گرفته و حرکتی با عنوان حرکت ثارالله که یک اقدام کاملا مردمی است شکل می گیرد

وی گفت: در این حرکت از افراد در نهادها و یا گروه‌هایی که مسئولیت هیئتی دارند  دعوت می شود تا همه در یک محور جهت رسیدن به این هدف تعیین شده تلاش کنیم.

نارویی ادامه داد:در حرکت ثارالله گروه هایی مثل هیئت‌های مذهبی استان، کانون مداحان، کانون بانوان استان و سازمان بسیج مداحان استان خانه مداحان  استان و این قبیل گروه ها  به میدان آمده است.

وی گفت: مهمترین مسئله تبیین و روشنگری لازم در این زمینه  است که در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس رایزنی شده و در این نشست به  ارتقای احکام هیئتی و تبیین و روشنگری مسائل لازم در  گفتمان بیانیه گام دوم در این حرکت پرداخته می شود.

دبیر این جشنواره تاکید کرد: فرم های لازم در اختیار متقاضیان قرار گرفته و مداحان، شاعران و مسئولان هیات، قاریان قرآن، مربیان قرآن مسئولین فنی هیئت  فعالان فرهنگی بانوان و غیره  افرادی هستند  در این نشست شرکت کردند.

 وی از استقبال خوب بانوان در این حرکت خبر داد و گفت:  میزان ثبت نام خواهران محترمه با تفاوت بسیار اندکی از برادران ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم جمعیت خوبی  از علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه داشته باشد.

وی ادامه داد:  به منظور متبرک شدن فضای کار و اتمام کار با نام و یاد شهدا یادواره شهدای امنیت استان در مسجد ولیعصر (عج) با حضور افراد شرکت کننده در این برنامه  برگزار شد همچنین دومین نشست تبیین و روشنگری هفته آینده با حضور اقای مهدی رسولی برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم  در حرکت ثارالله و این اشتیاقی که به وجود آمده  به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برسیم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول