اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برخورد قطار با وانت بار در ورامین ۸ مصدوم بر جای گذاشت

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: صبح امروز در برخورد قطار با وانت بار در منطقه باغخواص صورت گرفت ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد قطار با وانت بار در ورامین ۸ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن پارسا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفت گو با خبرگزاری فارس در ورامین در خصوص اخرین وضعیت خروج قطار از ریل در منطقه باغ‌خواص اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۸ صبح در شهرک مدرس و در مسیر روستای باعخواص و حسین آباد دفتری رخ داد.

پارسا گفت: حادثه برخورد قطار شهری با خودرو وانت بار که ۸ نفر مسافر داشت منجر به مصدومیت هر ۸ نفر گشت که ۴ نفر این مصدومان خانم و دو نفر آقا و دو پسر بچه بودند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان‌های ۱۵ خرداد و شهید مفتح اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین  خاطر نشان کرد: وضعیت عمومی یکی از پسر بچه‌ها مناسب نبوده است و از هوشیاری کمتری برخوردار است.

وی افزود: مصدومیت بر اثر برخورد قطار با وانت لار و پرتاب شدن مسافران انجام شده است و شدت برخورد باعث شد تا قطار حومه ای و شهری از ریل خارج شود.

وی در ادامه بیان داشت: عوامل راه آهن در حال بازگردان قطار به مسیر خود هستند تا خطوط ریلی به فعالیت خود ادامه دهد. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول