اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغال‌زایی برای 840 نفر در شهرستان کیار با احداث 127 واحد گلخانه‌ای

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کیار گفت: 127 واحد گلخانه‌ای با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 840 نفر در حال اخذ مجوزات یا در نوبت اخذ تسهیلات بانکی است.

اشتغال‌زایی برای 840 نفر در شهرستان کیار با احداث 127 واحد گلخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید داودی‌نیا صبح امروز در بازدید از گلخانه‌های شهرستان کیار گفت: از سال ۹۹ تاکنون تعداد ۱۰ واحد گلخانه در سطح ۲.۷ هکتار و با اشتغال ۴۰ نفر در زمینه سبزی و صیفی و انواع گل رز به بهره‌برداری کامل رسیده و هم اکنون فعال است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار افزود: ۲۷ واحد گلخانه در سطح ۱۶.۵ هکتار با اشتغال ۲۵۰ نفر هم دارای پروانه تاسیس و در نوبت اخذ تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۰ واحد در سطح ۴۵ هکتار و با اشتغال ۵۵۰ نفر در حال تکمیل پرونده برای اخذ پروانه تاسیس است، ادامه داد: در زمینه گلخانه کوچک مقیاس هم ۵ واحد در سطح یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع با اشتغال ۵ نفر به بهره‌برداری کامل رسیده و تحت کشت است و ۴۰ واحد دیگر در سطح یک هکتار و با اشتغال ۴۰ نفر در حال اخذ مجوزات لازم و پروانه تاسیس می‌باشد‌.

داودی‌نیا اظهار داشت: ۲ مجتمع گلخانه جغدان در سطح ۲۱.۷ هکتار و گلخانه گهرو در سطح ۵۲ هکتار هم با همکاری شرکت شهرک‌های کشاورزی استان موفق به اخذ مجوز ماده ۲ و در حال اخذ سایر مجوزات و تاسیس اعتبار لازم برای اجرای فعالیت‌های زیرساختی است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول