اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: انقلاب اسلامی فصل جدید از مقاومت را در عالم گشود/ ملت یمن جهان کفر را به زانو درآورده‌اند

امام جمعه بندرعباس گفت: مقاومت مردم یمن در برابر سال‌ها تجاوز و جنایت آل سعود و آل خلیفه نشانگر عمق وجودی این ملت در عزت جویی و استقلال طلبی است و استکبار هرگز قادر به غلبه بر ملتی متحد و منسجم نخواهد شد.

امام جمعه بندرعباس: انقلاب اسلامی فصل جدید از مقاومت را در عالم گشود/ ملت یمن جهان کفر را به زانو درآورده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آنچه این روزها در رابطه با ملت یمن در حال وقوع است، جنایت علیه بشریت و سکوت سران فاسد کشورهای استعماری و حتی سازمان ملل و شورای امنیت است.

وی با بیان این که ملت یمن در ادامه اندیشه انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: مقاومت مردم این کشور در برابر سال‌ها تجاوز و جنایت آل سعود و آل خلیفه نشانگر عمق وجودی این ملت در عزت جویی و استقلال طلبی است و استکبار هرگز قادر به غلبه بر ملتی متحد و منسجم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: سرانجام متجاوزان به یمن چیزی جز خفت نخواهد بود و آنان بزودی بساط خود را از این کشور جمع خواهند کرد و تاوان جنایات خویش را خواهند داد و این یک وعده الهی است.

حجت الاسلام دکتر عبادی‌زاده با اشاره به نقش امام راحل در شکل‌دهی به انقلاب اسلامی و جوشش جریان‌های مقاومت و آزادیخواه در عالم به دنبال وقوع انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: رهبری‌های هوشمندانه امام راحل و در ادامه آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سبب شده تا با وجود انبوهی از دشمنی‌ها بر علیه ملت ایران، شاهد پیشرفت همه‌جانبه‌ای در کشورمان باشیم و بر مسؤولان واجب است تا این دستاوردها را به طور زیبا و دقیق به تصویر کشیده و به عموم ملت ایران منعکس کنند.

وی به رابطه امام و امت در نظام اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این رابطه عمیق که همواره مورد طمع دشمنان ملت ایران بوده سبب شده تا انقلاب اسلامی در چهل و سومین سال حیات خویش باشد و این مسیر به لطف خدا و با هوشیاری ملت و سخت‌کشی مسؤولان ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده بار دیگر سکوت خفت‌بار نهادهای بین المللی حقوق بشری را در قبال جنایاتی که در یمن در جریان است را یادآوری و تأکید کرد: در دنیای امروز قانون جنگل حاکم شده است و لذا ملتی پیروز است که توانمند، مقتدر و منسجم باشد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول