اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزیر ورزش از طرح‌های عمرانی و درمانی آستارا بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس‌جمهور از طرح‌های عمرانی، ورزشی و درمانی شهرستان آستارا بازدید کرد.

وزیر ورزش از طرح‌های عمرانی و درمانی آستارا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور به همراه معاون حقوقی مجلس و امور استان‌ها، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال مرزداران غرب استان گیلان قرار گرفت.

بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی لوندویل، بازدید از پروژه تکمیل استادیوم فوتبال وحدت، بازدید از استخر شنای بانوان، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار چهره به چهره با مردم ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان آستارا است.

سید حمید سجادی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تختخوابی لوندویل شهرستان آستارا اظهار کرد: در جلسه عصر شورای اداری استانداری گیلان موضوع تکمیل مرکز خدمات بهداشتی و درمانی لوندویل را مطرح خواهم کرد تا مشکلات آن از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری شود.

احداث مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 مترمربع از سال 96 با هدف ساخت بیمارستان در مناطق محروم توسط بنیاد علوی آغاز شده است که پس از تکمیل بیمارستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است نسبت به تجهیز و تخصیص نیروی انسانی آن اقدام کند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش‌ازاین در جریان دیدار با نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داده بودند در راستای رفع مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان و تجهیز مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل، نگاه ویژه‌ای به شهرستان آستارا داشته باشند.

غلام‌رضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز احداث مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل را یکی از اولویت‌ها و نیازمندی‌های اساسی مردم این شهر دانسته و اظهار امیدواری کرده بود با بهره‌برداری از پروژه فوق، مشکلات و تنگناهای مردم فهیم لوندویل در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود.

به گزارش فارس، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان آستارا پس از بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تختخوابی شهر لوندویل، این مکان را با هدف بازدید از پروژه تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان و دیگر پروژه‌های عمرانی ترک کرد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول