اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمنان با ابزار رسانه و هنر در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ابزار رسانه و هنر و هزینه کردن پول‌های زیاد، در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند.

دشمنان با ابزار رسانه و هنر در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و تحقق عدالت و مبارزه با فساد جزء اصول انقلاب است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ابزار رسانه و هنر و هزینه کردن پول‌های زیاد، در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند؛ اهل قلم، فکر و بیان باید با جهاد تبیین دشمن را خلع سلاح کنند، خنثی کردن وسوسه های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است.

امام جمعه دماوند گفت: اگر مردم در باورها، تشخیص ها، اراده ها، اعتماد ها، امیدها و اتحادهای خود دچار ضعف شوند حکومت از داخل دچار تزلزل خواهد شد؛ اگر عمارها نباشند تا حق و باطل را از هم برای مردم مشخص کنند، امیرالمومنین علیه السلام به خاطر جهل مردم تنها خواهد ماند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند عملیات روانی و تبلیغاتی خود را به عملیات میدانی و ایجاد آشوب و فتنه تبدیل کنند؛ رمز موفقیت دشمنان جمهوری اسلامی در سیاه‌نمایی، نفرت پراکنی، یأس آفرینی، اعتماد زدایی و ایجاد تشویش و اختلاف افکنی است.

وی بیان کرد: انشاءالله با وحدت همیشگی، بیداری و هوشیاری عمومی و توجه به کارکردهای انقلاب ونگاه به نیمه پر لیوان، امید به آینده انقلاب افزایش یابد و شاهد روزهای بهتری برای ایرانیان باشیم؛ اگر دولت جدید عراق بتواند آمریکا را از این کشور اخراج کند، زمینه ثبات سیاسی و پیشرفت خود را فراهم کرده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: حملات انصارالله به امارات امنیت وارداتی امارات را بر باد داد و در تل آویو هراس ایجاد کرد؛ انصارالله اعلام کرده که اگر بداند که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه یمن مشارکت مستقیم دارد این رژیم را به بانک اهداف خود اضافه خواهد کرد.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: تداوم حملات انصار الله به امارات، باعث فرار سرمایه گذاران خارجی از امارات خواهد شد، آنگاه دیگر امارات رنگ و بویی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، با عنایت به سیاست‌های دولت و در راستای اجرای مصوبات شورای معاونین فرمانداری شهرستان دماوند با هدف پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم، مراد فرحت مدیر اداره آب و فاضلاب شهر دماوند قبل از اقامه نماز جمعه در مصلای نماز جمعه شهر دماوند در پای میز خدمت حاضر شد؛ در این میز خدمت این هفته، به سوالات و مشکلات شهروندان پاسخگویی و راهنمایی انجام گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول