اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در ایستگاه پایانی

پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان‌شرقی به ایستگاه پایانی رسید.

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در ایستگاه پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  جواد بیرام‌زاده، جانشین بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه)، در محل تالار پتروشیمی تبریز خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با حضور مسوولان ارشد استانی و فعالان رسانه برگزار و از صاحبان آثار منتخب تجلیل می‌شود.

وی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی در ۱۰ قالب و ۸ محور کلید خورد و طی مدت فراخوان با توجه به محدودیت پذیرش ۵ اثر، حدود ۱۰۰ فعال رسانه‌ای از رسانه‌های مکتوب و برخط استان نزدیک ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کردند.

جانشین بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه انتخاب و داوری آثار طی دو مرحله توسط هیأت انتخاب و هیأت داوران انجام شد، گفت: هیأت داوران ۱۳ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر را از بین مجموع آثار ارسالی برگزیدند.

بیرام‌زاده با تشکر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مشارکت‌کننده در این جشنواره، متذکر شد: بدیهی است طبق روال مرسوم جشنواره‌ها، اسامی برگزیدگان پیش از مراسم اختتامیه اعلام نخواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول