اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزیر کشاورزی: ۱۶۳۷ میلیارد اعتبار برای کشاورزی گیلان اختصاص یافت/ حل مشکل صادرات کیوی تا هفته آینده

وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص یک هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان به حوزه کشاورزی گیلان در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در حوزه‌های مختلف کشاورزی شامل چای، مرکبات، کیوی، برنج و سردهنه‌ها و جنگل‌داری و منابع طبیعی است.

وزیر کشاورزی: ۱۶۳۷ میلیارد اعتبار برای کشاورزی گیلان اختصاص یافت/ حل مشکل صادرات کیوی تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سید جواد ساداتی نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: گیلان از ۱۰ استان برتر کشور در حوزه کشاورزی و یک محور امنیت غذایی است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای توسعه کشاورزی اهمیت زیادی قائل است، افزود: در سفر ریاست جمهوری به گیلان در جریان دغدغه‌ها و مسائل کشاورزی استان قرار گرفتیم و تلاش برای رفع آن‌ها انجام خواهد گرفت.

نماینده رئیس‌جمهور در رودسر با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان کیوی و صادرات آن بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با کشور هند ان شاالله تا هفته آینده مشکلات حوزه صادرات کیوی حل‌وفصل خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص یک میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در حوزه کشاورزی استان گیلان در سفر رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در حوزه‌های مختلف کشاورزی شامل چای، مرکبات، کیوی، برنج و سردهنه‌ها و جنگل‌داری و منابع طبیعی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول