اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه ابرکوه: جهاد تبیین رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال باشد

امام‌جمعه ابرکوه گفت: در پی قرمز شدن وضعیت بسیاری از شهرهای کشور و استان یزد، ساعتی قبل وضعیت کرونا در ابرکوه نیز قرمز اعلام شد و می‌طلبد مردم بیش‌ازپیش اصول بهداشتی را رعایت کنند.

امام جمعه ابرکوه: جهاد تبیین رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: خبر پیشروی نگران‌کننده ویروس سریع‌الانتقال بیماری اُمیکرون در کشور به گوش می‌رسد، در استان یزد اردکان وضعیتش قرمز شده و ابرکوه هم متأسفانه ساعاتی قبل قرمز اعلام شد.

امام‌جمعه ابرکوه به بیانات رهبر انقلاب پیرامون جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دهه فجر بهار جهاد تبیین اهداف و آرمانه‌ای بزرگ و نجات‌بخش انقلاب اسلامی است. نیروهای ولایی و دلسوزان انقلاب باید با جهاد تبیین، نقشه و دسیسه دشمن را در آسیب‌رسانی به باورها، تشخیص‌ها، اراده‌ها، اعتمادها، امیدها و اتحاد و انسجام مردمی، خنثی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: جوانان عزیز به عنوان میراث‌داران شهدا و نسل اول انقلاب، نشان دهند که ظرفیت جبهه انقلاب فراوان است و می‌توانند با عزم و اراده انقلابی، باطلُ السِحر حرکات و دسیسه‌های دشمن باشند. مردم، مسئولین، کسبه و اصناف، مدارس، مساجد و ... در دهه فجر سعی کنند با رعایت اصول بهداشتی، چتر نشاط و شادمانی را در جشن انقلاب در فضای شهرستان بگسترانند.

حسینی ادامه داد: دهه فجر فرصتی برای خنثی‌سازی دسیسه جریان تحریف انقلاب در بزک کردن حکومت سیاه و دیکتاتوری پهلوی است که بعض جوانان ناآگاه ما را با بازنشر فیلم‌های تقطیع شده، اغواء کنند و شرایط رفاه و آسایش و پیشرفت کاذب آن دوران را به آن‌ها القاء کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: دشمن امروز می‌خواهد با بهره‌گیری از فضایی که از تنگنای معیشتی برای مردم درست کرده، با سیاه نمایی، نفرت پراکنی، یأس آفرینی، ایجاد تشویش، اعتماد زدایی و در قالب تحریف حقایق انقلاب و عملیات روانی بسترسازی کرده، عملیات روانی را به عملیات میدانی مبدل کند.

خطیب جمعه ابرکوه در رابطه با مذاکرات وین، ابراز کرد: طرف‌های مذاکره که امروز اهرم تحریم را پس از سفر موفقیت‌آمیز رئیس‌جمهور به مسکو و تعاملات جدی ایران با چین، کم اثر تر می‌بینند، می‌خواهند با اتهام وقت‌کشی به ایران و برجسته‌سازی فرصت محدود، زمینه‌سازی توافق موقت و کلیدواژه «تعهد دادن طرفین»، تیم مذاکره کننده ایرانی را تحت‌فشار قرار دهند درحالی‌که تاکنون ایران یک جانبه به تعهداتش عمل کرده و آمریکا و اروپا به تعهداتشان پایبند نبودند.

حسینی تصریح کرد: آمریکا و اروپا بدانند حنای تعیین ضرب‌الاجل و سناریوسازی برای متهم کردن ایران و تهدید به دیگر گزینه‌هایشان رنگی ندارد و اگر اصرار به مذاکرات به‌صورت فرسایشی دارند و نمی‌خواهند به نتیجه نهائی برسند باید مسئولیت شکست مذاکرات را هم بپذیرند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول