اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مجموع خسارات سیل کرمان چه میزان است؟/ مستندات جهت طرح در هیأت دولت ارسال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان مجموع خسارات ناشی از سیل و توفان از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه در استان کرمان را حدود ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مجموع خسارات سیل کرمان چه میزان است؟/ مستندات جهت طرح در هیأت دولت ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مجید سعیدی مجموع خسارات ناشی از سیل و توفان از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه در استان کرمان را حدود ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان خسارت پس از ارزیابی توسط کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های ۱۵ شهرستان تحت تاثیر سیل و توفان در قالب فرم‌های استاندارد تهیه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: از مجموع خسارت‌های برآورد شده، حدود ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان مربوط به بخش زیربنایی و حدود یک هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی نیز ۲۵ تا ۳۰ دی ماه آسیب دیده‌اند که ۳ هزار و ۴۸۰ واحد نیاز به تعمیر دارد و ۳۱۲ واحد باید بازسازی شود.

سعیدی عنوان کرد: برآورد صورت گرفته به همراه مستندات به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده‌اند که با امضای وزیر کشور جهت طرح در جلسه هیأت دولت به سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهند شد.

وی ابراز داشت: پس از تصویب و ابلاغ اعتبارات جبران خسارت‌های وارده، پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان یادآور شد: اقدامات فوری و اضطراری از جمله بازگشایی و ایجاد گذرهای موقت در راه‌ها و ترمیم و اصلاح برخی از زیرساخت‌ها انجام گرفته و احداث سیل‌بندهای آسیب دیده در دست اقدام است.

انتهای پیام/3388/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول